Aktuální PPC novinky

Aktuální PPC novinky – neuniklo vám nic?

V poslední době se potýkáme s řadou novinek, které nám zalétly do SEO světa. Tento svět je velice široký, není to ani zdaleka jenom o optimalizaci stránek pro vyhledávače. SEO konzultanti či SEO odborníci by měli mít na paměti hromadu dalších věcí, které mohou výrazně ovlivnit jejich práci. Musí mít na paměti také novinky v oblasti PPC, které se také výrazně projevují v jejich práci.

Každý měsíc tak mají SEO konzultanti poměrně práci nejen se svou vlastní prací, ale hlavně s mnohými novinkami, o nichž musí aspoň namátkou vědět. Ty však nejsou jenom v oblasti SEO, kde se projevují hlavně inovace Google, ale hlavně se nám řada novinek vyskytne i v oblasti PPC, která by neměla být těmto odborníkům ukradená. Pojďme se nyní zaměřit právě na PPC novinky, které nám do světa přilétly během srpna tohoto roku.

Novinek více, než obvykle

Je nutné poznamenat hned na úvod, že se nyní PPC novinek urodilo opravdu hodně. Novinky se projevily takřka všude, ovšem pojďme si zmínit hlavně ty nejzajímavější a nejdůležitější.

• změna střídání reklam

Pokud pracujete v blogu AdWords, tak jste možná dostali nějaké upozornění o tom, že se blíží změna. Ta se bude týkat nového střídání reklam, které budou najednou optimalizované a neurčité. Kampaně budou mít různá nastavení optimalizací, dokonce i chytré nabídky AdWords budou používat jiná nastavení střídání reklam.

• změna vzhledu odkazů na podstránky

Pokud většinou používáte mobilní telefon místo klasického počítače, pak vás rozhodně nemine změna, která se týká vzhledu odkazů na podstránky na mobilních telefonech. Počet zobrazovaných odkazů na podstránky se totiž zvýšil, a to ze čtyř na krásných osm.

• nová emailová upozornění!

Další novinkou jsou nová emailová upozornění, která jsou spojeny s Merchant centrem. Google zručil dosavadní primární a technický kontakt s tímto centrem. Ten bude nahrazen novými možnostmi nastavení přístupů a emailových upozornění.

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.