Jak připravit newsletter, který bude odběrateli čtený?

Jak připravit newsletter, který bude odběrateli čtený?

Způsobů, jak komunikovat se zákazníky, nebo jak udržovat vztahy s klienty stále na dobré rovině je celá spousta. A i když se využívají především sociální sítě, ve skutečnosti jsou stále ještě čtené i e-maily, které přichází v rámci e-malingu. Tedy musí být napsány opravdu atraktivně a musí zaujmout na první dobrou, jinak se automaticky hází do koše. Pojďme si prozradit, jak se dostat na stranu barikády opravdu čtených e-mailů, které nás následně budou stát spokojené zákazníky. 

Vybírejte příjemce, které to zaujme 

Zejména pokud nabízíte vícero služeb najednou, neměli byste jeden e-mail posílat všem, pokud se to netýká vašich služeb celkově. V ideálním případě byste měli vybrat jednoho příjemce, respektive skupinu příjemců, kterou by opravdu mohl váš e-mail zajímat. 

Sběr e-mailových kontaktů v ideálním případě provádějte tak, že budete jednotlivé uživatele členit do skupin. A to vždy na základě toho, o co konkrétního projevili zájem.  

Výzva k akci nesmí chybět 

Aby se ze čtenáře newsletteru stal váš zákazník, případně aby si vůbec rozklikl e-mail, je dobré připojovat výzvu k akci. Ta by ostatně neměla v žádném případě chybět. Zatímco do předmětu e-mailu se dává především v případě, kdy název dostatečně nezaujme, v ostatních případech se dává pouze do obsahu e-mailu. 

Mějte na paměti, že takzvaná výzva k akci musí být vždycky jasná a trefná. Lidé se musí vodit za ručičku, a pokud jim neřeknete, co po nich konkrétně chcete, neudělají to.  

Na délce úplně nezáleží 

Mnoho lidí přemýšlí až příliš dlouho nad obsahem a jeho délkou. Ve skutečnosti není třeba nad tím přemýšlet. Pište to, co chcete napsat, a uvidíte, co z toho vyjde. Samozřejmě jděte rovnou k věci, omáčku nikdo číst nebude. Snažte se, aby byl e-mail stále přehledný, ať už bude kratší, nebo se rozepíšete na dvě normostrany. 

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *