Webová stránka je základem podnikání. Jaké jsou časté chyby, kterých se při tvorbě dopouštíme?

Webová stránka je základem podnikání. Jaké jsou časté chyby, kterých se při tvorbě dopouštíme?

V okamžiku, kdy proniknete do světa podnikání (ať už velký hráč s velkou společností nebo nejdříve drobný freelancer, který touží po osamostatnění se) vaše první kroky budou směřovat k tvorbě webových stránek. A nelze se tomu divit. Je to zcela logický krok, který je základem každého podnikání. Díky webu o vás lidé vědí a díky webu i ve světě internetu prezentujete své služby a zboží. Je však důležité, abyste se při jeho tvorbě vyhnuli zejména několika chybám.  

Až příliš mnoho obecného textu 

Čeho potřebujete docílit, když člověk přijde na vaši webovou stránku? Potřebujete udělat jedno – udržet člověka na webu a v rychlosti a stručnosti mu sdělit, čím se vlastně zabýváte. Většina společností dělá tu chybu, že na své webové stránky upíná až příliš mnoho obecného textu. Toto však není východisko. I když se chcete svým zákazníkům toho tolik sdělit, jde to i s lehkostí a převážně zmiňovanou stručností.  

Pokud klient uvidí obsáhlý a obecný text, který mu jako první cvrnkne do nosu, automaticky opouští danou stránku a hledá jiného dodavatele vyhledávaných služeb nebo zboží. Proto se snažte zaujmout už prvními pár větami, v ideálním případě si najděte zkušeného copywritera, který přesně ví, co chtějí nejen vyhledávače, ale především co chtějí zákazníci.  

Až příliš mnoho chyb 

Pokud bychom měli zůstat u obsahové stránky webu, zmíníme také další věc, a tou jsou chyby. Na mnoha webových stránkách byste se nedopočítali. Zatímco někde se opakují slova, jinde se používají slovní vycpávky, které na reprezentující webové stránky opravdu nepatří.  

Co se také velmi často používá, jsou vykřičníky. Je třeba si uvědomit, že tento prvek používající se ve větách se sice často píše doufajíc v to, že zaujme nebo že dané větě bude přidán jakýsi ráz, ale ve skutečnosti se jedná o něco, co symbolizuje křičení na zákazníky. A na ně přece křičet nechcete nebo ano? 

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *