Webová stránka je reprezentací každého byznysu. Proto se člověk musí vynasnažit, aby takové webové stránky oplývaly originalitou, kvalitou a byly tím, co Google bude rád nabízet jako odpovědi na dotazy. Nabízí se však otázka, jakých chyb se při tvorbě webu dopouštíme. Protože právě chyby nás mohou stát opravdu mnoho (nejen posunutí dolů ve výsledcích vyhledávání).
Nulová analýza klíčových slov
Pokud chcete, abyste byli snadno dohledatelní a váš web vyjížděl nahoře ve výsledcích po zadání dotazu do vyhledávače, musíte ještě před započetím psaní textů provést analýzu klíčových slov. Není nutné dělat analýzu obsáhlou, stačí základní, která nabídne alespoň základní slovní spojení či slova samostatná, která jsou nejvíce vyhledávaná.
A pak to bude na samotném copywriterovi, jak se ke klíčovým slovům postaví a s jakou mírou elegance je zakomponuje do každého jednoho textu na webu.
Duplicitní obsah
A když už jsme u těch copywriterů, stojí za zmínku ještě jedno – pozor na duplicitní obsah. Každá webová stránka si zaslouží obsah ryze originální, který bude plný nejen zajímavých poznatků a slov, které zákazníka upoutají a už ho nepustí. Kopírování je v tomto případě kontraproduktivní a nevyplácí se.
Je důležité si uvědomit, že Google je velice chytrý nástroj, který nelze jen tak obelstít. Tvoří ho mnoho nástrojů a každý jeden má na starosti něco jiného. Řada z nich se však zaměřuje právě na originalitu/duplicitu čili myslet si, že na kopírování se nepřijde, je hloupé.
Zvolení nesprávných barev
Člověk si bohužel ani neuvědomuje, jak moc zákazníka, respektive druhého člověka ovlivňují barvy. Nad nimi bychom se měli zamyslet nejen při malování jednotlivých pokojů v domácnosti, ale také při tvorbě webu. Protože právě barvy mohou mít velký vliv na to, jestli se člověku dostanete do povědomí a jestli u vás nakoupí či nikoliv.
Zatímco černá barva je barvou elegance, modrá je barvou přívětivou. Žlutá je zase velice optimistická podobně jako oranžová, pozor si však dejte na červenou, která ve větším množství může působit až agresivně.