Copywriterské tipy pro každý e-shop

Copywriterské tipy pro každý e-shop

Vlastníte e-shop? Pak ho musíte mít po stránce obsahové takřka dokonalý, jelikož právě obsah, respektive text zaujme zákazníka. Aby si e-shop zákazníci zamilovali, buď si sežeňte kvalitního copywritera, nebo si osvojte několik copywriterských tipů pro každý e-shop.  

Jaké by měly být popisy k produktům? 

Popisy k produktům by u produktů neměly v žádném případě chybět. Právě popisy produktů jsou to, co lidé dohledají, co stránku zdokonaluje po stránce SEO. Jenže jak by takový popis měl vypadat? Popis by měl vždy říkat, co je to za produkt, jak ho používat, případně kde, kdy a proč. Tímto textem byste měli prodat samotné produkty. Pokud zaujmete textem, zaujmete klienta na tolik, že si danou věc koupí.  

U popisů produktů platí jedno pravidlo, a sice méně je někdy více. Raději ať je úderný a kratší než zbytečně dlouhý a ničím nezajímavý.  

Vyzvěte zákazníka k akci 

Na e-shopu si zákazníci jednotlivé produkty prohlédnou, ale co pak? Musíte je vyzvat k akci, jelikož pravděpodobně váhají nad tím, jestli si dané produkty mají koupit nebo nikoli. Obecně platí, že výzva k akci nemá být tlačením na pilu, ale je třeba být důrazný. Pokud chcete, aby si zákazníci něco koupili nebo něco udělali, je třeba použít zásadní sloveso. Neříkejte svým zákazníkům, že jim některý produkt může pomoct. Zkrátka jim daný produkt pomůže. To je ta důraznost a přesvědčivost ve slovesech.  

To nejdůležitější vždy řekněte na začátku 

Berte v potaz jednu věc, a sice – to nejdůležitější je nutné říct v prvních větách. Pamatujte na to, že člověk udrží svou pozornost na webové stránce jenom chvilku, proto ho musíte zaujmout v prvních osmi vteřinách. Pokud se vám to podaří, zákazník se k vám bude vracet a zaujmete to. Proto si pohrajte s prvotním dojmem u webové stránky. 

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *