Když se i do České republiky dostala koronavirová pandemie, řada firem se rozhodla zcela digitalizovat svůj chod. I firmy, které do té doby neměly vlastní e-shop se rozhodly do něj investovat, protože prakticky všechno se přeneslo do online světa. Lidé začali pracovat z domova a také využívali nakupování přes internet místo toho, aby chodili nakupovat do klasických obchodů v obchodních domech, jež stejně byly z drtivé většiny uzavřené. Nyní, kdy se svět začíná opět dávat do jakéhosi normálu se nad novými (ovšem i starými) internetovými obchody můžeme pozastavit a poukázat si na několik chyb, kterých se majitelé českých e-shopů dopouští.
Nevěnují se SEO
Možná jste i vy kývli na vytvoření vlastního internetového obchodu. Ovšem možná jste neregistrovali takové zisky, jaké jste registrovat chtěli. Důvodem toho byl fakt, že jste zkrátka opomenuli SEO. Právě SEO je klíčem k většímu množství klientů a k tomu, že vás lidé budou registrovat.
Pokud si však nejste se SEO jistí, obraťte se raději na profesionála z oboru. Za investici do něj budete v budoucnu jenom vděční a brzy se vám vrátí.
Nemají čas
E-shop není něco, co jen pustíte do oběhu a už se o něj starat nemusíte. Pokud nemáte čas na vlastní e-shop, pak jste udělali chybu, že jste se do něj pustili. Internetový obchod prochází mnohými fázemi a je třeba ho pravidelně aktualizovat, zlepšovat a zkvalitňovat pro stávající i nové zákazníky. Je třeba odpovídat na otázky, přidávat nové produkty a snažit se, aby byl e-shop přehledný i přínosný.
Nemají peníze
Řada majitelů e-shopů si myslí, že když nemají peníze, nemohou e-shop spravovat, protože se k jeho chodu potřebují externisté a samozřejmě také SEO specialista. Jenže pravdou je, že všemu se lze naučit, jenom je třeba mít zájem, chuť a nadšení.