Warning: Undefined array key "https://seo-24.cz/nejcastejsi-chyby-kterych-se-copywriteri-dopousti/" in /data/web/virtuals/168846/virtual/www/domains/seo-24.cz/wp-content/plugins/wpa-seo-auto-linker/wpa-seo-auto-linker.php on line 192
Ať už čtete na internetu o automobilech, zvířatech nebo o módě, za každým textem stojí takzvaný copywriter, který se stará o to, aby obsah na webových stránkách byl čtivý, poutavý a hojně hledaný. I on se podílí na tom, na jaké pozici ve vyhledávání se webová stránka nachází. Bohužel sehnat kvalitního copywritera není zrovna snadná záležitost. Stát se kvalitním copywriterem vyžaduje neustálé učení se z vlastních chyb a ze zpětných vazeb. Pár chyb bránící v tom, abyste se kvalitním copywriterem stali, jsme vám vypsali. Věříme, že vás opět posunou dál.
Samozřejmě ne každého copywritera se chyby týkají. Každý copywriter je jiný, každý má jiný styl psaní a každý se tím pádem dopouští trochu jiných chyb. Nikdo není neomylný, sepsali jsme proto nejčastější chyby, kterých se copywriteři dopouští.
Zbytečně dlouhé odstavce
O dnešních čtenářích lze říct, že jsou to čtenáři titulků. Pokud se jim nadpis zalíbí, najednou si očima prohlédnou text, který si chtějí přečíst. Jestliže jim přijde dlouhý, automaticky odchází z dané webové stránky, i když je téma zajímá opravdu velmi.
Texty však mají většinou jednu normostranu, což není extra dlouhý text. Jelikož ale dlouze vypadá, lidé ztrácí zájem si text přečíst. Nepište tedy texty o dlouhých odstavcích, raději se zaměřte na texty kratší, jejich odstavce mají maximálně šest řádků. Pokud bude mít odstavec více než šest řádků, je na malér zaděláno.
Nadpisy hrají hlavní roli
Jak jsme zmínili, nadpisy hrají hlavní roli. Zaměřte se tedy na jejich poutavost a čtivost, musí na první pohled zaujmout. Vzbuďte v lidech zvědavost, to je klíč k úspěchu. Nebojte se do nadpisů přidávat otazníky, lidé budou chtít znát odpovědi na otázky. Vyhněte se ale vykřičníkům, které spíše lidem rozkazují, a to lidé zkrátka nemají rádi. Stejně tak se vyhněte tečkám – tečky jsou tu od toho, aby ukončili větu. V případě teček u nadpisů se zároveň ukončuje i čtenářova pozornost.