Nejčastější chyby v SEO a jak se jim vyhnout

Nejčastější chyby v SEO a jak se jim vyhnout

Za poslední rok internetový svět zažil obrovské žně. A nelze se tomu divit. Koronavirová pandemie prakticky všechny přemístila do on-line světa a kdo se trendu nepřizpůsobil, zkrachoval. Aby se však vyhrál souboj s najednou obrovskou konkurencí, muselo se zapracovat na SEO neboli optimalizaci stránek pro vyhledávače. Jen tak mohla organická návštěvnost vzrůst do obrovských výšin. Bohužel se mnozí majitelé e-shopů nebo online magazínů dopustili několika chyb. Čeho konkrétně, abychom se v budoucnu nedopustili stejného? 

Nulové SEO 

Tou největší chybou bylo, že se SEO prakticky nevěnovali. Buďto nevěděli, o co jste, nebo se tato pravidla naprosto ignorovala. Tak či onak, přesně toto stojí za minimálním úspěchem dané webové stránky nezávisle na tom, jestli se jedná o e-shop nebo magazín pro volný čas. 

Je zapotřebí si uvědomit, že pokud se zlepšuje SEO stránka webu, zlepšuje se i web jako takový. A to jak po obsahové, tak po technické stránce. 

Duplicity všude, kam se podíváte 

Co je v rámci SEO zakázané a co vyhledávače nevidí rády, jsou duplicity neboli kopírování obsahu. A nezáleží na tom, jestli jsou to popisy k produktům, texty jako takové nebo obsah přistávací stránky prodávající nějaký kurz nebo webinář.  

Ať už zakládáte e-shop nebo magazín v jakémkoli odvětví a i když nabízíte to, co možná stovky e-shopů na trhu, vždycky je zapotřebí mít kvalitní, originální popis. 

Žádná klíčová slova 

A samozřejmě s dostatečným množstvím klíčových slov. Protože bez nich to nejde. Klíčová slova jsou nejčastěji vyhledávané dotazy, skrze které na vás mohou uživatelé přijít. Pokud je texty budou postrádat, pravděpodobně vás vyhledávač nezařadí na přední příčky výsledků vyhledávání. Nebude zkrátka vědět, že se tímto tématem také sami zabýváte. 

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *