Dnes se dá podnikat opravdu ve všem. Pokud se řadíte k těm, kteří rozumí počítačům, a nedělá jim problém spravovat weby, staňte se SEO specialistou, kterého potřebuje celá řada webových stránek. Dneska se dá pomocí webových stránek poměrně hodně vydělat, proto nelelkujte a zkuste své znalosti ohledně klíčových slov a optimalizace webů zpeněžit. Ne všichni lidé totiž rozumí webovým stránkám, ale všichni touží po tom, aby jejich webové stránky byly úspěšné a čtivé. Nabídněte jim své služby.
Správný SEO specialista však musí mít na paměti to, že je třeba být neustále ve střehu a že se musí sledovat aktuální novinky v tomto světě. Novinek je neustále habaděj, proto je třeba to sledovat, protože řada věcí, které se objeví v SEO světě vám mohou výrazně ovlivnit vaši práci.
Například neustále se aktualizuje AdWords. Pokud i vy pracujete v tomto programu nebo s tímto programem, určitě víte o nové aktualizaci editoru na verzi 12.1. Pokud ne, přinášíme vám jenom ve zkratce, co tato nová aktualizace vlastně přinesla.
Jaké nové funkce nám nová aktualizace nabízí?
Mezi nové funkce, které nám aktualizace AdWords na verzi 12.1 přinesla, se řadí například rozšířené dynamické reklamy ve vyhledávání. Taky si můžeme zvyknout i na možnost toho, že můžeme vytvářet reklamy Showcase. Tyto typy reklam jsme si mohli vyzkoušet v minulé verzi AdWords editoru, protože tato možnost byla v beta verzi.
Také můžete využít lepší a nové cílení na akce v aplikacích, které slouží pro univerzální kapmaně.
Jaké další funkce nás ohromí?
Taky budeme jistě překvapeni ze zobrazení zpráv o porušení pravidel přímo u kampaní a sestav. Najednou budete moct stahovat metriku nabídky, která je určena pro první pozici, pro relevanci reklamy. V nabídce se nám taky nově nabízí i nový sloupec „Šířka zobrazení klíčového slova“.