Pokud podnikáte, ať už v čemkoliv, rozhodně byste neměli zapomínat na reklamu. Ta je důležitá nejen u klasických druhů podnikání, kdy máte svou vlastní prodejnu, ale taky je třeba propagovat se jako fyzická osoba. Reklamy hrají v našich životech nyní opravdu velkou roli, proto ten, kdo reklamy ovládá, má velkou výhodu. A pokud reklamu ovládá například SEO specialista, který se zabývá optimalizací webů pro vyhledávače, dává mu to taky velký plus před konkurencí.
Pokud se chcete o reklamě dozvědět víc, měli byste sledovat SEO novinky a PPC novinky, které se s reklamou pojí. Takových novinek neustále přibývá, ale ne všechny jsou důležité. Mezi ty důležité novinky, které se ukázaly světu během září, patří například nová rozšíření reklam pro volání. Pojďme si to proto trochu přiblížit.
Jedná se o celkem tři rozšíření
Reklamy se dneska mohou vytvářet v mnoha souborech. Většinou je pak vyvěsíte hlavně na sociální sítě, protože zde je reklama jednou z nejefektivnějších. Lidé dneska tráví na sociálních sítích zhruba tři hodiny denně, proto proč této závislosti nevyužít ve svůj prospěch.
O reklamách musíte ale vědět více než jenom to, kde jsou reklamy nejefektivnější. Musíte vědět, že nyní se ukázaly světu rovná tři rozšíření, které se týkají reklam pouze pro volání. Určitě jste si toho už všimli, pokud jste něco vyhledávali na Googlu. Jestliže jste tuto novinku ještě nezaznamenali, mrkněte a přesvědčte se.
O jaké rozšíření se jedná?
Jedná se o následující rozšíření – o lokalitu, o strukturované úryvky a o popisky. Díky tomu se tak reklamy staly v Google vyhledávači mnohem výraznější. Výraznější jsou hlavně proto, že zaujímají poměrně velký prostor, což nebylo obvyklé a co ihned upoutá pozornost uživatele.
Pokud máte nastavená rozšíření u účtu, tak se vám tato reklama určena pro volání přiřadí automaticky.