Každý z nás by si měl sáhnout do svědomí a odpovědět si na otázku, kolik hodin vlastně denně tráví na sociálních sítích. Nebude to asi malé číslo, ale to není překvapující. Sociální sítě se nám dostaly do života a bez nich si nedokážeme představit den. Jsou tu proto, abychom snadno byli v kontaktu s těmi, kteří jsou vedle nás i kteří jsou daleko, jsou tu proto, abychom se svými přáteli, s nimiž se třeba nevídáme, byli v kontaktu a ukazovali jim, jak trávíme vlastně naše dny. Díky tomu, že na sociálních sítích trávíme takovou spoustu času, je to naprosto skvělé místo pro reklamu. Reklama na sociálních sítích není nijak drahá, je to naopak ta nejlevnější a zároveň nejefektivnější reklama, do jaké můžete investovat. Samozřejmě je třeba vědět, kdy se má reklama vypustit do světa, aby zasáhla co největší množství uživatelů.
Existuje dneska mnoho sociálních sítí, které dnes a denně využíváme a používáme. Mezi ně se řadí například Facebook či Instragram, ale hojně taky využíváme Twitter nebo Pinterest. A právě na Pinterest se nyní pojďme podívat.
Kdy kontrolují uživatelé své příspěvky na Pinterestu?
Nejdůležitější je vědět, kdy vlastně uživatelé kontrolují obsah v této aplikaci. Podle průzkumů, kterých rozhodně není málo, jsou uživatelé nejaktivnější večer, kdy přijdou z práce nebo ze školy domů a kdy mají na sebe i na Pinterest trochu času.
Kdy se vyplatí sdílet příspěvky?
Pojďme si však říct konkrétní časy a dny, kdy se vyplatí příspěvky na Pinterestu sdílet.
Vyplatí se sdílet příspěvky každý den až ve večerních hodinách, tedy od dvacáté do třiadvacáté hodiny. Vyplatí se však nastavit si příspěvky k publikaci na druhou, třetí či čtvrtou hodinou ranní. Jestliže vám žádný takový čas nevyhovuje, zkuste publikovat příspěvky ještě v pátek, a to kolem patnácté hodiny, kdy většinou všichni lidé míří z práce domů.