Založili jste si webovou stránku s tím účelem, že z ní uděláte výdělečný on-line magazín, na kterém budete publikovat nejeden reklamní text? Pokud tomu tak opravdu je, je důležité, aby byl zprvu čtený. Pokud nebude magazín navštěvovaný, nikdo nebude mít zájem o to, aby si vyvěsil na webovou stránku reklamní text. Zkrátka by mu to nepřineslo žádné zisky. Proto se jistě ptáte na klíčovou otázku, a sice jak zvýšit návštěvnost webové stránky?
Možností je celá řada. Abyste však registrovali výsledky, je dobré si vytvořit účet na Google Analytics. Každý den budete mít k dispozici statistiky mluvící o tom, jak si váš web vede. Zjistíte, přes co se lidé dostávají na vaši webovou stránku nebo která rubrika je nejvíce sledovaná a navštěvovaná.
Ať jsou články po SEO stránce dokonalé
Vůbec to první, co můžete udělat, je aktualizovat veškeré články na webové stránce. Ty by měly být v ideálním případě po SEO stránce dokonalé. Pakliže po SEO stránce dokonalé nebudou, internetové vyhledávače je nebudou chtít zařadit do výsledků vyhledávání.
Co se tím slovním spojením myslí? Kupříkladu to, že zvolíte vhodná klíčová slova, která jsou obsažená také v textu. Budete dodržovat formátování textu a nebudete zapomínat na nadpisy. Také nezapomínejte vkládat interní a externí odkazy, samozřejmě popisujte obrázky (ty musí být svým popisem kompatibilní s textem a názvem článku).
Upravte vzhled magazínu
To, co internetové vyhledávače zajímá především, je první stránka webu. Proto si s ní vyhrajte. Obsaženo by na ní mělo být hned deset až dvacet textů (tím dáte vyhledávači vědět, že je magazín plný přínosných textů). Dále popíšete veškeré rubriky a kategorie webu, čímž se každá z nich stane snadno dohledatelná. Nezapomeňte upravit také URL adresu (odstraňte hlavně část URL adresy ve tvar “category”)