Dnes se dá podnikat opravdu různě. Mnozí lidé si otvírají své restaurace, jiní začínají rozjíždět kariéru blogera. Samozřejmě velice časté je zakládání e-shopů, protože právě e-shop je možnost, jak prodávat své vlastní zboží, aniž bychom se museli starat o kamennou prodejnu a zaměstnance této prodejny. Jenže aby byl e-shop efektivní a aby se zboží prodávalo, musí být zajištěna nejen kvalita webových stránek, ale taky musíme myslet na kvalitní reklamu.
O vzhled e-shopu se většinou postará ten, kdo tomu rozumí, tedy nejčastěji nějaký IT specialista. Aby byl web vyhledávaný, o to se postará SEO konzultant. Mnoho lidí si myslí, že tady to všechno končí, ale to není ani zdaleka pravda. Musí se zajistit taky dobrá reklama. A jelikož žijeme ve světě sociálních sítí, kdy na nich trávíme i tři hodiny denně, nejefektivnější reklamu uděláte ve spolupráci s influencery.
Pojďme si nyní zmínit několik důvodů, proč se nám spolupráce s influencery tak vyplatí.
• značka bude vidět
Influenceři jsou ti, kteří mají na sociálních sítích tisíce či sta tisíce sledujících. Jedná se tedy o lidi, kteří svými příspěvky ovlivní život jiných. Pokud se s nimi domluvíte a oni dají vaše zboží na své profily na sociálních sítích, vaše značka se ihned zviditelní. Díky spolupráci s influencery můžete zasáhnout tisíce uživatelů (ta internetová doba má něco do sebe).
• zajímavá reklama je dobrá reklama
PR články jsou samozřejmě skvělou reklamou, ale pokud toužíte po zviditelnění a propagaci vašeho zboží v trochu jiné podobě, domluvte se právě s influencery. Ti totiž zakomponují zboží do svého vlastního života, tudíž reklama bude mnohem efektivnější a působivější. Navíc do popisu pod fotografii mohou dát odkaz na PR článek, o který se už postará váš SEO konzultant či copywriter.
• cílová skupina bude oslovena!
Jestliže je vaše zboží určeno pro mladé lidi, tak máte vyhráno – influenceři totiž většinou oslovují mladé lidi. Starší generace málokdy mají své profily na sociálních sítích.