Mnoho copywriterů dělá tu chybu, že do článků nepřidávají nic, co by upoutalo čtenářovu pozornost. Jenže čtenáři to, co je na první pohled neupoutá, zkrátka a dobře nečtou. Pokud tedy chcete mít články čtené, soustřeďte se na číslovky, obrázky či odrážky, které zaujmou na první pohled. Největší důraz však klaďte na titulek, protože jestli se nezalíbí titulek, čtenáři poutavý článek ani nerozkliknou.
Pokud jste copywriterem, moc dobře víte, že dnešní čtenáři jsou čtenáři titulků. Vaším hlavním úkolem je vyloudit z hlavy takový titulek, který zaujme na první pohled, který však taky informuje a naláká čtenáře k přečtení článku. Pokud takový titulek máte, je načase se vyhrát s článkem, který musí být nejen obsahově poutavý, ale musí být poutavý zejména na pohled. Otázkou je, jak to dokázat.
Obrázky jsou něco, co žádné oko nepřehlédne
Je třeba upozornit především na obrázky, které se v článcích vyskytují bohužel v minimálním množství. Je to škoda, právě obrázky zaručeně pozornost upoutají, málokteré oko je přehlédne. Až budete příště tvořit článek, vložte obrázek do článku. Článek se tak stane na pohled poutavější a čtenáři přejdou k samotnému obsahu, s nímž jste si dali tu největší práci.
I v číslovkách a odrážkách tkví úspěch
Každý ví, že lidé čtou to, co není dlouhé. Pokud jsou články přehnaně dlouhé, čtenáři ihned je zavírají a nezdržují se čtením. Každý článek tedy musí na pohled působit krátce. S tím vám pomohou odrážky a číslovky, které text efektivně a přehledně rozdělují, tudíž vzbudí dojem krátkého článku, i když se ve skutečnosti o krátký článek nejedná.
Kromě odrážek a číslovek použijte i oblíbené podnadpisy, které by však měly zaujmout. Nikdy ale nesmí prozrazovat to, co chcete pod podnadpisem sdělit. Pokud svým podnadpisem sdělíte celou myšlenku textu pod ním, čtenář si přečte jenom podnadpis a zbytek ho nezajímá. K obsahu se tedy nedostane, protože nemá důvod.