Ještě donedávna byla displayová reklama podceňována, ovšem nyní je všechno jinak. Firmy pochopily, že tento typ reklamy má mnoho výhod, proto se najednou nebojí investovat. Mezi hlavní výhody patří například cílení, o němž si nyní řekneme více.
Nejdříve je nutné si říct, proč by měli zadavatelé cílení do svých kampaní zakomponovat. Důvodem by mělo být to, že se nejedná o reklamu, která je zaměřena jenom na výkon, jako je to například u PPC reklam. Jedná se o reklamu, která vede k přesnějším zásahům, k vyšším výkonům a navíc je méně nákladná.
Nyní však více o jednotlivých cíleních displayových reklam.
Seznamte se s časovým cílením
Jelikož je dnešní generace takřka stále online, lze toho využít. Na internetu najdete mnoho statistik, které vám prozradí, v jaké časy jsou lidé nejčastěji připojeni k jaké sociální síti či obecně k internetu. Podle toho lze časově cílit svou reklamu. Pokud cílíte například na skupinu, která je většinou dopoledne v práci, reklamní kampaň je dobré spustit až v odpoledních či v podvečerních hodinách, protože právě v té době jsou na internetu takřka nonstop.
Časové cílení se velice často využívá například u reklam v HbbTV. Cílí se totiž na konkrétní pořady nebo na konkrétní vysílací čas. Samozřejmě si můžete pohrát i s plánováním kampaně. Je možné nastavit datum či přesný čas.
Co je to geografické cílení?
Pokud toužíte oslovit lidi v okolí svého podniku, na který se reklama vztahuje, využijete takzvaného geografického cílení. Jedná se o cílení, které zbytečně nezasahuje do života lidí, kteří jsou od vaší firmy či podniku vzdáleni. Cílit můžete nejen na nejbližší okolí, ale taky na kraje, podle názvů měst nebo dle poštovního směrovacího čísla.
Opět je nutné zmínit, že se geografické cílení využívá i v HbbTV. Diváci mohou vidět sport v lokaci, v níž potřebujete, aby byl viděn.