Copywriting je v současné době velice zajímavý profese, která láká každého pisálka. Z počátku to začíná jenom malým přivyděláváním si, kdy člověk píše pár článků za měsíc. Může z toho však vyrůst jeden velký byznys, který může být doslova zlatou žílou. Dnes jsou copywriteři placení opravdu skvěle, jsou velice cenění. Máme však na mysli kvalitní copywritery, kteří jsou schopni napsat články na jakékoli téma v dostatečné kvalitě. Je však třeba říct také to, že každý kvalitní copywriter někdy někde začínal. Každý dnes kvalitní copywriter musel zjistit, jak má vypadat článek o jedné normostraně.
Pokud s copywritingem zrovna začínáte, pak se možná ptáte, jak by takový článek o jedné normostraně měl vypadat. Pro odpověď nemusíte chodit daleko, přinášíme vám několik praktických tipů, které se vám mohou hodit.
Praktické tipy, jak by měl vypadat článek o jedné normostraně
- Kvalitní obsah je základ každého článku, ať už je jakkoli dlouhý. Jen díky kvalitnímu obsahu se budou lidé vracet na web, jen díky kvalitnímu obsahu bude web stoupat na pozicích ve vyhledávání.
- Dostatek odstavců je základ. Když jsou odstavce příliš dlouhé, tudíž je jich málo, text vypadá nepřehledně, dlouze a tím pádem také neatraktivně. Čtenář web opustí v takovém případě dřív, než si text přečte.
- Poutavé podnadpisy jsou stejně důležité jako poutavé nadpisy. Dnes jsou bohužel/bohudík lidé čtenáři titulků, dle toho se rozhodují, jestli text přečtou nebo nikoli. Takových podnadpisů dejte do textu o jedné normostraně minimálně dva.
- Odrážky jsou pro čtenáře velice atraktivní. Ať už jich bude v textu dostatek v případě článku o zajímavostech nebo budou jen informativně rozmístěny v textu, kdy budou shrnovat zjištěné informace, nikdy s nimi neuděláte špatný krok stranou, naopak čtenáře zaujmete.