Založit si webové stránky s redakčním systémem WordPress dnes není žádná věda. Jenže vytvořit z něj úspěšný, čtený web – to je už oříšek. Zejména začátečníci se ptají, jak na to, jak vyzrát na WordPress, ve kterém jsme se rozhodli texty publikovat a na kterém jsme se rozhodli web postavit. Pojďme si říct několik věcí, na které se v případě webové stránky ve WordPressu zaměřit a které nebrat na lehkou váhu.
Nepodceňujte klíčová slova
Vůbec nejdůležitější na celém systému WordPress je práce s klíčovými slovy. Pokud najdete taková klíčová slova, která přesně vystihují podstatu vašeho webu, máte vyhráno. Ptáte se, jaká klíčová slova jsou vůbec nejdůležitější na webové stránce? Jsou to ta, která se nachází v doméně web. Ty mají největší váhu. Při vkládání klíčových slov do textů si dávejte pozor na to, abyste jich nepoužili až příliš.
Metapopisy jsou taktéž důležité
Pokud jste se rozhodli webovou stránku založit s redakčním systémem WordPress, měli byste při psaní textů nezapomínat na metapopisy. Metapopisy se rozumí texty, které jsou k vidění ve výsledcích vyhledávání těsně pod nadpisem naleznutého článku konkrétního webu. Texty se nachází jak při vyhledávání na Googlu, tak při vyhledávání na Seznamu.
Nadpisy, nadpisy, nadpisy
Vliv na úspěšnost článků napsaných ve WordPressu mají i nadpisy, respektive celkové technické zpracování textu. Zatímco některým se to může jevit jako naprostá banalita, je to něco, co má opravdu velký vliv na čtenost a samozřejmě i na celkové hodnocení stránky. Pokud se na nadpisy nebude hledět, webová stránka bude při hodnocení internetovými vyhledávači ztrácet drahocenné body, díky kterým by se web mohl dostat na přední příčky ve výsledcích vyhledávání.
Pozor na duplicitní obsah
Co internetoví vyhledávači nemají rádi ani v případě textů ve WordPressu je duplicitní obsah. Články by měly být originální a čtenáři přínosné, kopírování je pro webovou stránku zabijákem úspěchu.