Vytváříte texty k PPC reklamě, ale nevíte, jak na to? Texty jsou jedním z klíčových prvků, na kterém záleží. Rozhodně se nevyplácí nad reklamním textem jen mávnout rukou. Aby byl napsaný tak, že by přilákal kýžené zákazníky, je nutné vědět několik věcí.
Než začnete psát reklamní text
Reklamní texty neprodávají, pokud nejsou promyšlené. Přece jenom je nutné si uvědomit, že soupeříte o pozornost zákazníka. Prvním krokem je proto podívat se na klíčová slova – na termíny, které jsou vyhledávané a které se také vztahují na váš obor podnikání.
Abyste se měli od čeho odpíchnout, můžete si projít také texty konkurence, a to tím, že do vyhledávače zahrnete kolem deseti různých slov. Mohou to být slova obecná, ale také kategorie produktů nebo konkrétní produkt či vlastnosti produktů.
Vnímejte, jak silné argumenty jsou, jaká klíčová slova jsou zahrnuta, v čem tkví výhody ve vašem případě?
Získejte pozornost
Poté se můžete pustit do psaní samotného reklamního textu. Jeho úkolem je hlavně získat pozornost uživatele. Klíčové slovo by se mělo nacházet v reklamním textu, aby to zaujalo nejen vyhledávač, ale také právě toto slovo podvědomě utkví v hlavě uživatele. Navíc se toto slovo obvykle ztuční, čímž se stane inzerát daleko výraznější.
Nebojte se také čísel. Čísla jsou velmi silným argumentem, který přitahuje pozornost.
Na co v reklamním textu nezapomenout
Pojďme se však přesunout k samotnému textu a jeho psaní. Co konkrétně by nemělo v takovém textu chybět a na co nezapomenout? Rozhodně nezapomeňte na informace, jako jsou vlastnosti a benefity produktu nebo propagované služby či značky. Dále nezapomínejte na prodejní argumenty čili důvody, proč by si měli lidé nakoupit právě od vás. A také jsou samozřejmostí tlačítka call-to-action čili výzvy k akci.