Webová stránka je reprezentativním základem vaší značky. Pokud se chcete dostat do povědomí, ten první krok začíná právě u tvorby vlastního webu. Při zakládání webové stránky si pohrajte nejen s obsahovou stránkou, ale především s barvičkami. Právě ty totiž budí emoce, a to nejen v online světě.
Možná jste to už zažili – zařizujete si vlastní bydlení a také kladete velký důraz právě na barevné kombinace a provedení. Jak již bylo zmíněno, barvy jsou zdrojem emocí, na což by se nemělo zapomínat ani ve chvíli, kdy web budujete a tvoříte. Pojďme si proto prozradit, jaké barevné odstíny jsou takzvaně trefou do černého.
Červená barva budí chuť a zaujímá pozornost
Řada lidí sází na červenou barvu. A nemůžeme se tomu divit, je to dobrá volba. Tento odstín totiž vzbuzuje nejen chuť a pozornost, ale také vášeň či pocit naléhavosti. Pokud podnikáte v zábavním nebo potravinářském průmyslu, je to ta pravá barva, na kterou byste měli vsadit. I pakliže podnikáte ve sportu nebo vyrábíte produkty či výrobky pro děti.
Zelená barva nabádá k růstu
Pokud však patříte mezi start-upy nebo nabízíte motivační videa, máte za úkol dopomoct lidem k jejich růstu, měli byste vsadit na zelený odstín. Právě tato barva je synonymem nejen zmiňovaného růstu, ale také bezpečí a zdraví či klidu. Využívejte ji také hojně v případě, že nabízíte farmářské produkty či přírodní kosmetiku. Dobrou volbou je to i v případě bank, které potřebují vzbudit v lidech zmiňovaný pocit bezpečí.
Černá barva symbolizuje eleganci a disciplínu
Že nabízíte služby, které mají být spíše něčím luxusním? Pak je načase vsadit na černou barvu, která je právě toho symbolem. Jedná se o barvu symbolizující disciplínu, eleganci, také autoritu a moc, a to ať už je v kombinaci s jakýmkoli dalším odstínem.