Google nabízí hromadu produktů, které můžeme využívat ke svému prospěchu. Například Google My Business je jednou z mnoha služeb online, kterou Google každému člověku nabízí. Pokud hovoříme o Google My Business, hovoříme o službě, díky níž mohou firmy upozornit potencionální klienty na svá sídla, případně na své pobočky. Tento zápis o firmě se najde vždy na pravé straně výsledků vyhledávání v desktopové verzi. Zápis je samozřejmě i viditelný na Google mapách, podobné zápisy se dále zobrazí i v mobilních zařízeních. Je to skvělý způsob, jak dát zákazníkům vědět, kdo jste, kde jste a že existujete.
Výhodou Google My Business je to, že je možné upravovat profil jak v počítači, tak také v mobilním telefonu. Další výhodou je také to, že je tato služba propojena s Google Ads, což dříve bylo takzvané AdWords. Snadno lze přidat i lokalitu.
Mnozí lidé však nevědí, jak tuto službu využít, jak s ní naložit. Aby se zlepšila dohledatelnost na mapách Google, je třeba pečlivě vyplnit profil této bezplatné služby. My vám prozradíme, jak na tuto službu jít.
Víte, jak se registrovat do Google My Business?
Registrovat se do Google My Business není nic těžkého. Stačí jen vyhledat název své firmy na mapách Google. Jestliže se zápis najde, nárokujte si tuto firmu. Pokud ne, s pomocí Gmailu zápis vytvořte.
Aby bylo možné upravovat zápis, je třeba ověřit si vlastnictví. To lze pomocí PINu, který je často doručován v papírové podobě do schránky.
Co vyplnit v profilu
Jak již bylo zmíněno, úspěch tkví ve správném a pečlivém vyplnění profilu. Je třeba vyplnit jak název firmy, tak primární kategorie, URL webu či další atributy, jež slouží k upřesnění možností, jaké jako firma nabízíte. Samozřejmě je třeba nastavit i služby či vaši nabídku služeb a přidat fotografie, které lze nahrát přímo v profilu.