Rozhodli jste se podnikat ve světě internetu? Buď si můžete zřídit internetový obchod nebo online magazín, případně se můžete stát takzvaným SEO konzultantem, který bude optimalizovat weby pro webové prohlížeče. Ať už se rozhodnete pro to či ono, musíte mít jisté základy SEO. SEO se však každým rokem trochu mění, proto se neustále vzdělávejte v tomto odvětví. Pojďme si prozradit, na co konkrétního si dát pozor v letošním roce.
Dalo by se říct, že se SEO v letošním roce bude ubírat skoro stejným směrem jako vloni. Vyhledávače stále hledají spíše kvalitu, preferují kvalitní a čtenáři přínosný obsah. Také se zaměřují na důvěryhodnost webových stránek, kladen je velký důraz na mobilní verze webových stránek.
Přesto se však v porovnání s loňským rokem něco změnilo. Prozraďme si, co to je, na co si dát raději v letošním roce pozor.
Důraz klaďte na autoritu webu
Není žádným tajemstvím, že Google předpokládá, že čím jsou stránky oblíbenější, tím je obsah na nich kvalitnější. Proto se zaměřte tedy na autoritu webu, která je měřená popularitou webových stránek. Aby se mohly jednotlivé stránky vyhodnocovat, Google používá složité algoritmy, které se snaží každým rokem zlepšovat.
Ať má web základní SEO prvky
Ať už zakládáte webovou stránku, která má být takovým online magazínem, nebo se zaměřujete na podnikání ve světě internetového obchodnictví, vždy musí webová stránka splňovat jisté základní prvky. Například musí být na webu titulek stránky, který se vidí v prohlížeči i ve vyhledávači. Důležité jsou pro web také meta description, což je to, to se zobrazuje pod titulkem webové stránky. A samozřejmě hrají roli také nadpisy na stránce nebo odkazy.
Důležité jsou stále odkazy
Co je v SEO stále důležité, tak jsou samozřejmě odkazy. Odkazy zvyšují důvěryhodnost webové stránky. Zaměřte se však nejen na interní odkazy, ale také externí odkazy.