V současné době si chce každý přivydělat nějaké koruny navíc. Zatímco někdo si bere druhé zaměstnání nebo vypomáhá rodičům ve firmě, jiní si zakládají webové stránky, u nichž doufají, že budou výdělečné. Způsobů, jak mohou vydělávat webové stránky, je samozřejmě celá řada. Můžete vyzkoušet klasické bannerové reklamy, kdy vám konkrétní firma zaplatí za umístění banneru na vašich navštěvovaných stránkách. Taky můžete vyzkoušet affiliate systémy nebo můžete si nechat zaplatit za konkrétní obsah čili za PR texty. Mezi majiteli webových stránek je však daleko oblíbenější jeden způsob, a sice reklama skrze Sklik nebo Google Adsense.
Určitě jste už o zmiňovaných reklamních systémech slyšeli. Stojí za reklamami, které se objevují v reklamních prostorech konkrétních webových stránek. Sklik i Google Adsense jsou prakticky autentické reklamní systémy, které vám pomůžou vaši reklamní plochu vyplnit reklamami nebo bannery. A vy pak dostanete provize za provedenou čili realizovanou akci.
Co je výhodnější a výkonnější?
V souvislosti s těmito reklamními systémy se nabízí otázka, co je výkonnější a také výhodnější. Je třeba konstatovat, že oba reklamní systémy jsou stejně výkonné, ovšem Sklik je vhodnější pro neplátce DPH. Jelikož neposkytují službu do zahraničí, nemusí se tím pádem stát identifikovanou osobou a nemusí tedy každý měsíc podávat souhrnné hlášení.
V obou případech je registrace zdarma, a tak můžete v obou případech vyplnění reklamního prostoru jenom vyzkoušet. Jedná se však jednoznačně o nejjednodušší možnost, jak nechat web vydělávat, aniž byste hnuli prstem. Navíc je to skvělé řešení i pro webové stránky, které zatím nemají tak velkou návštěvnost.
Co je to Sklik a Google AdSense?
Možná jsou pro vás tyto reklamní systémy úplnou novinkou, a tak se nabízí otázka, co to je. Jak již bylo zmíněno, jedná se o výkonnostní reklamní formáty, které jsou založené na bázi CPC (tedy cost per click – zaplaceno za klik). Výplata probíhá vždycky jednou měsíčně, a to na účet, který jste zadali při registraci.