SEO novinek je každý měsíc víc než dost. Vždyť se není čemu divit, novinky jsou naprosto všude a je jich hodně, proč tedy nemají být novinky i ve světě SEO? Je to profese jako každá jiná – možná je to profese, která má do budoucna větší smysl než jiná povolání. Přece jenom na SEO závisí vyhledávání webových stránek – jestli si chcete vydělávat pomocí webových stránek, bez dobrého SEO to nejde.
Ke správnému SEU však potřebujete mít i dobrého SEO konzultanta. A právě takový člověk by měl mít neustálý přehled o tom, co se v tomto světě děje. Je to jako u novinářů – i novináři musí mít neustálý přehled o tom, co se děje ve světě, tudíž i SEO konzultant musí vědět, co se děje kolem něj. Řada novinek totiž výrazně může ovlivnit jeho práci.
Aktuálně se opět o nejvíce novinek zasloužil Google. Kdo by to byl čekal! Google co měsíc přichází s řadou novinek, které opravdu stojí za zmínku. Neustále se snaží inovovat a zlepšovat, neustále se snaží být pro uživatele tím nejlepším. Mnohdy však přijde s novinkami, které lidé neocení, což ale není případ tohoto měsíce.
Během tohoto měsíce (a také měsíce srpna) přišel třeba s inovováním profilu Googlu My business. To se poměrně ocení, to je jasné.
O co se jedná?
Konkrétně můžete už od srpna tohoto roku přidat do profilu My Business odkazy na objednání, rezervaci či nabídku. Můžete tedy jinými slovy přidat URL pro konkrétní akce. Tyto URL byste měly najít hlavně v panelu Google My Business ve výsledcích vyhledávání.
Pro uživatele je to skvělé, protože budou moct ihned navštívit sekci, o kterou mají zájem a která je zajímá. Cesta potencionálního zákazníka o akci bude tak mnohem jednodušší a rychlejší, což se v dnešní hektické, internetové době rozhodně cení.
Je možnost dostupná pro všechny?
Nyní vás asi nepotěšíme. Tato funkce není totiž dostupná pro všechny společnosti. Vždy záleží na konkrétním typu firmy.