I ve světě SEO najdeme takzvané „módní trendy“, které jsou hojně využívané mnohými SEO specialisty a SEO konzultanty. Někteří začátečníci však těmto trendům zatím nemusí tak úplně rozumět. Pokud i vy jste mezi těmito jedinci, nevěšte hlavu. Přišel čas se totiž podívat aktuálním trendům „pod pokličku“.
Podívali jsme se na řadu trendů v oblasti SEO a vybrali jenom tři nejzajímavější a v současné době nejatraktivnější. Zaměřte se na ně, ať je návštěvnost vašeho webu větší a web ať je sám o sobě vyhledávanější.
Seznamte se s vizuálním vyhledáváním
Pokud sledujete svět SEO, možná víte, že letošní rok se bude podle předpokladů točit kolem vizuálního vyhledávání. Jedná se o vyhledávání, o němž se toho zatím moc zjistit nedá, ale už nyní se ví, že to bude hrozba pro klasické vyhledávání, jaké známe dnes. Vše by mělo spočívat v tom, že by se mnozí uživatelé mohli na webové stránky proklikávat skrze obrázky z různých aplikací, což je sice jistá revoluce v oblasti vyhledávání, ale na druhou stranu je to hotová zkáza pro klasické vyhledávače.
Začněte ctíti in-depth content
Každý SEO specialista, který se chce zobrazovat se svým webem v organickém vyhledávání, musí cítit takzvaný in-depth content. Jedná se vlastně o to, že musíte svůj marketing prozkoumat až do hloubky, nesmíte ho odbít. Vyhledávejte například evergreenová témata, která se neustále řeší. Sledujete aktuální trendy z oblasti, o níž se zajímáte a na kterou se specializujete. Nezapomeňte ani na svou konkurenci a kontrolujte i její témata, která neustále rozebírá.
Neztraťte návštěvnost díky nevidomosti
Taky se může stát, že přijdete o návštěvnost kvůli nevidomosti. Pokud nebudete vidět ve Featured Snippets, pravděpodobně o svou návštěvnost skutečně přijdete. Proto zanalyzujte SERP, určete obrázky, které se budou skrz featured snippets zobrazovat. A právě pro tyto obrázky si nachystejte obsah, který následně optimalizujete.