Copywriteři je nelehké povolání zejména v dnešní době, kdy čtenáře leccos neupoutá. Pokud jste copywriterem, moc dobře víte, že je čím dál těžší vymyslet zajímavý titulek, díky kterému čtenář přejde na samotný článek. Pokud se tak stane a čtenář přejde až k samotnému obsahu, musíte ho zaujmout tím, jak bude článek vypadat. Kromě poutavých podnadpisů se zaměřte na číslování a odrážky, které upoutají pozornost. A nezapomeňte na obrázky.
Právě obrázky zaujmou asi nejvíce, a to hlavně tehdy, pokud na nich budou obsaženy poutavé barvy. Síla barev je neuvěřitelná, každá v člověku probouzí jiné pocity, každá ho upoutává jinak. Vždy se vyplatí znát sílu barev, proto ji poznejte i vy.
Červená barva
Co se týče červené barvy, to je barva, která nejrychleji získá pozornost nejen čtenáře, ale i potencionálního zákazníka. Doporučuje se hlavně e-shopům, které potřebují, aby si je zákazník zapamatoval, protože červená je skutečně barva lehce zapamatovatelná. Kromě toho povzbuzuje chuť k jídlu.
Oranžová barva
Pokud se na obrázcích nebo v textu bude vyskytovat oranžová barva, díky energičnosti zaujme taky pozornost čtenáře či budoucího klienta. Sice není oranžová tak zapamatovatelná jako červená, ale je stále ještě efektivní.
Žlutá barva
O žluté barvě se ví, že dokáže povzbudit člověka k nákupu. Doporučuje se tedy především e-shopům, které chtějí vyvolat v zákaznících pocit, že se potřebují rozvíjet a že danou věc potřebují mít. Kromě toho je žlutá symbolem štěstí a bohatství.
Zelená barva
Zelená barva by se měla používat v případě, že je váš článek nebo obchod zaměřen na ekologii, ochranu životního prostředí či přírodu. Zelená zkrátka je barvou přírody.
Modrá barva
Je to snad nejoblíbenější barva, co existuje. Milují ji ženy i pánové a dokáže člověka povzbudit k větší kreativitě a produktivitě.