Hledáte člověka, který vám kvalitně otextuje celou vaši webovou stránku, případně internetový obchod? Nabídku copywriterů najdete na nejedné stránce na internetu, využijte toho. Je ale nutné zmínit, že množství hvězdiček by nikdy nemělo být rozhodující. Ne všichni kvalitní copywriteři jsou hodnocení, mnozí odběratelé na hodnocení zapomínají, i když jsou s celkovou prací spokojení. Představme si proto kvalitního copywritera, jak by měl vlastně vypadat člověk, který se bude starat o obsahovou stránku našeho webu, případně e-shopu?
Copywriter je dnes profese, která se může rovnat běžnému redaktorovi, jen je to tedy profese ve světě online a ve světě internetu, nejedná se o klasickou žurnalistiku či podobně. Stát se copywriterem není těžké, je těžké se stát kvalitním copywriterem.
Učte se, učte se, učte se
U copywriterů je velmi důležité, aby se učili, a to zejména ze svých chyb nebo ze zpětné vazby svých odběratelů. Jen tak se copywriter stane kvalitním copywriterem. Jestliže spolupracujete s člověkem, který má chuť se stále zdokonalovat a učí se, jeho texty jsou stále lepší, zanedlouho se budete pyšnit spoluprací s “copíkem”, který napíše cokoli, kdykoli a v tom nejlepším znění.
Musí dodržovat termíny
I když je to někdy těžké, každý kvalitní copywriter by měl stále myslet na to, že má jistý termín, který je nutné dodržet. Ne vždy jsou deadliny určeny, ale pokud tak je, pro copywritera je to něco posvátného a musí se snažit, aby termíny byly opravdu dodrženy.
Vyhraje si s nadpisy
Jelikož dnes jsou lidé čtenáři titulků, kvalitní copywriter si vyhraje s nadpisy tak, aby člověka zaujaly. Jen pokud nadpis zaujme čtenáře, je vyhráno – článek bude přečten. Pokud nadpisy nestojí za nic, bohužel článek přečtený nebude – jak jsme zmínili, lidé jsou čtenáři titulků a jen ty rozhodují, jak moc čtený text bude.