Rozhodli jste se vybudovat webovou stránku, která vám má později vydělávat peníze? V takovém případě se snažíte o stránku, která bude mít velkou návštěvnost. Bohužel to je obecný omyl, který panuje mezi začínajícími zakladateli webových stránek. Vysoká návštěvnost je sice důležitá, na druhou stranu není až tak důležitá, respektive není to jediný faktor, který hraje roli při budování úspěšné webové stránky. Nabízí se tedy otázka, co dalšího hraje roli?
Jak jsme zmínili, vysoká návštěvnost samozřejmě je důležitá, ale není to jediný faktor hrající roli při budování úspěšného webu. Opravdu to není jenom o webové stránce, ale je to také o maximalizaci konverze. To jen dokazuje, že i menší webové stránky mohou mít několikanásobně vyšší prodeje.
Nejen vysoká návštěvnost buduje vydělávající e-shop
Je důležité to ještě jednou zmínit především v souvislosti s internetovými obchody. Právě v tomto případě to neznamená, že když máte vysokou návštěvnost, máte také vydělávající a prosperující web. Při tvorbě internetové reklamy se lépe daří těm, kteří specifikují byť jen deset zákazníků, kteří však na druhou stranu stoprocentně koupí daný produkt, než těm, kteří reklamu zaměří na příliš široké spektrum lidí.
Jak udělat vydělávající e-shop?
V souvislosti s výše uvedenými informacemi se nabízí otázka, jak udělat vydělávající e-shop. Pokud chcete podpořit zisky ve vašem internetovém obchodě, doporučujeme to lidem naprosto názorně ukázat. Například vyzvěte k akci pomocí viditelné šipky, která zaujme pozornost a která tím pádem přiměje člověka k akci.
Využívání šipek vyzkoušeli například mnozí prodavači elektronických knih, kterým se tímto způsobem zvýšily zisky o rovných třicet procent, což opravdu není zanedbatelná záležitost.
Samozřejmě šipky nemusí být to jediné, co vám pomůže. Vyzkoušejte i jiné grafické prvky.