Potřebujete navýšit své zisky ve společnosti? Pravděpodobně se uchýlíte k takzvané PPC reklamě, která přesně cílí na internetové publikum. Bohužel při jejím nastavování se řada markeťáků sekne nebo běžní uživatelé, kteří s tímto typem reklam zkušenosti nemají, udělají řadu chyb. A to má poté za následek nejen nevýhodnou kampaň, ale také zbytečně promarněné finance. Proto se pojďme informovat o nejčastějších chybách, které v rámci PPC reklam děláme. A vyhněme se jim.
Nulová trpělivost
PPC reklamy je zapotřebí pravidelně vyhodnocovat a také optimalizovat na základě výsledků. Jenže mnozí chtějí k tomuto kroku dorazit velice brzy, aniž by kampaň stihla nějaké výsledky vyvodit. Nulová trpělivost je tak to, co člověka stojí nemalé peníze a nakonec i čas.
Je zapotřebí si uvědomit, že ne všechny konverze jsou okamžitého charakteru. Návštěvník nemusí na e-shopu nakoupit hned, co na položku klikne. Nenachází se zkrátka v té správné fázi nákupního procesu, ale to neznamená, že do ní později nepřijde.
Příliš všeobecný remarketing
Aby byly výsledky kampaní opravdu úspěšné, je zapotřebí udělat správný remarketing. Bohužel při jeho tvorbě či analyzování dochází k jedné chybě, a sice k příliš všeobecnému zaměření. A to poté vede ke zbytečnému plýtvání finančními prostředky společnosti.
Rozhodně nezobrazujte stejnou remarketingovou reklamu všem návštěvníkům, kteří v minulosti navštívili vaše webové stránky. Využijte uživatelovy návštěvy konkrétního zboží, cilte pak přímo na něj reklamu a připomeňte mu zboží, které ho zajímalo. Přesně takto remarketing funguje.
Špatná práce s vylučovacími seznamy
Při nastavování PPC reklamních kampaní se můžete dopustit mnoha chyb. A jednou z nich je bohužel i špatná práce s vylučovacími seznamy. Pracujte s ní tak, aby se reklama nezobrazovala tomu, kdo o produkty nemá zájem.