Na internetu nemusíme trávit hromadu času jenom na sociálních sítích, ale můžeme taky hledat odpovědi na naše otázky. Ty většinou najdeme v mnoha internetových magazínech, kterých je dneska víc než dost. Pokud vlastníte takový internetový magazín, snažíte se o to, aby byl samozřejmě čtený. Pokud bude čtený, peníze se vám do kapes jenom pohrnou. Je však nutné zmínit to, že úspěšnost webové stránky zaručíte kvalitním SEO. Mějte tedy přehled o novinkách v této oblasti a taky se poučujte z chyb, které udělali jiní. Jaké to jsou?
Češi většinou surfují na internetu a hledají spíše české weby, ale pokud nás zaujme nějaký cizojazyčný článek, taky se mu zrovna dvakrát nebráníme. Jednoduše si ho přeložíme. Pokud často navštěvujete zahraniční webové stránky, možná si všímáte věcí, které české weby nemají. Všímáte si mezer, které jsou v SEO na českých webech. Pojďme si je tedy říct a poučme se z těchto chyb.
• nedostatečná analytika
Největším problémem, který mají české weby, je nedostatečná analytika. Od ní se odvozuje celá řada dalších věcí. K ní se řadí například kvalita a celková komplexnost obsahu. Když provedeme důležitou a dostatečnou analytiku, zjistíme, co vlastně lidé hledají, a dáme jim to. Bez provedené analytiky bohužel nezjistíme, co lidé hledají, tudíž budeme střílet do prázdna.
S analytikou souvisí právě znalost cílené skupiny. Musíme vědět, na koho cílíme. Některé české weby mají tu mezeru, že zkouší oslovit naprosto všechny, ale nikdy se všem zkrátka nezavděčíme a na to bychom měli myslet. Zkusme se proto stoprocentně zavděčit jenom naší cílené skupině, která se na webovou stránku bude vracet.
• technický stav webové stránky
Další mezerou, které se ocitají na českých webech, je nedostatečný technický stav webu. Do této technického stavu se řadí rychlost načítání, která je dneska opravdu nutná. Weby, které se načítají rychle, tedy nejlépe do tří vteřin, jsou upřednostňovány před ostatními. K tomu patří samozřejmě i strukturovaná data.
Pokud to vypadá, že mají stránky stejný obsah, jednoduše si může vyhledávač myslet, že jsou naprosto stejné, tudíž může snížit jejich hodnocení.