Copywriter, to je dnes velice ceněná profese. Přece jenom bez internetu bychom si dnes nevěděli rady, navíc je to zároveň svět, ve kterém může rozjet svůj byznys třeba tím, že si založí vlastní webovou stránku, která se však musí plnit kvalitním obsahem. A nyní přichází na scénu copywriter, který je zodpovědný za to, že bude obsah skutečně kvalitní a že web bude plný jenom takových textů, které dokážou čtenáři něco přinést.
Jak jsme zmínili, copywriteři jsou dnes velice cenění. Stát se však kvalitním copywriterem, to je poměrně fuška. Takový copywriter musí dbát na několik věcí, nesmí zapomínat hlavně na čtyři důležitosti, která se podílí na kvalitním a dobře čteném textu. Na co se tedy nikdy nesmí copywriter zapomenout?
Dostatek odstavců
Každý text, který bude publikován na webu, musí mít správnou strukturu a dostatečné množství odstavců. Obecně platí pravidlo, že odstavec by neměl být delší než šest po sobě jdoucích řádků. Pokud je řádků s větami více, pak se může zdát text zbytečně dlouhý a nepřehledný, pro čtenáře tedy jinými slovy neatraktivní. Je třeba si uvědomit, že čtenář čte pohledem, poté přelouskává jedno slovo za druhým.
Poutavý nadpis
Dnes jsou čtenáři označováni za čtenáře titulků a proti tomu nelze nic namítat. Člověk si přečte jenom takový článek, který se mu líbí nadpisem, který ho svým nadpisem zaujme. Poté se podívá na to, jestli je článek dlouhý nebo krátký, posléze se pustí do čtení.
Poutavé podnadpisy
Stejně tak je třeba dbát na atraktivitu podnadpisů. I podnadpisy hrají stejně velkou a důležitou roli jako nadpisy. V článku o jedné normostraně se doporučuje dát minimálně dva podnadpisy, aby to pro čtenáře bylo dostatečně atraktivní.
Zajímavé odrážky a číslování
Pro čtenáře se jeví atraktivní takový text, který má v sobě zakomponované odrážky a číslice. Nebojte se je používat, budete působit na čtenáře skvěle.