On-page faktory také ovlivňují výsledky vyhledávání. Jaké on-page faktory známe?

On-page faktory také ovlivňují výsledky vyhledávání. Jaké on-page faktory známe?

Každý, kdo vlastní webovou stránku nebo internetový obchod, musí vědět, že návštěvnost lze získat jen tak, že web bude optimalizovaný pro vyhledávače. Pakliže chcete, aby vaše texty byly čtené, aby web byl navštěvován, doporučujeme si najmout SEO konzultanta, který zajistí, aby web byl pro vyhledávače optimalizovaný. Pakliže se o SEO chcete starat sami, měli byste se zejména seznámit s takzvanými off-page a on-page faktory, které ovlivňují výsledky vyhledávání.  

Zatímco off-page faktory jsou faktory umístěné mimo stránku, které však ovlivňují výsledky vyhledávání, on-page faktory jsou faktory umístěné přímo na stránce, které tak přímo ovlivňují výsledky vyhledávání. Zaměřme se konkrétně na ně a prozraďme si, jaké on-page faktory vlastně známe.  

Titulky, podtitulky 

Titulky jsou jedním z on-page faktorů, na které je třeba klást důraz. SEO specialista si musí uvědomit, že čtenáři jsou čtenáři titulků. Pokud je titulek nezaujme, ani na článek nekliknou. Stejně tak si článek nepřečtou ani ve chvíli, kdy není v článku dostatečné množství podtitulků, jež musí být také čtivé.  

Meta popisek 

Meta description neboli meta popisek – to je také něco, bez čeho se neobejdete. Jedná se o popis stránky, většinou se jedná o pár vět, které danou stránku mají vystihnout. Obsahovat musí klíčová slova, přes která se čtenáři na web dostanou.  

Zvýrazňování 

Text musí být pro čtenáře poutavý, aby si ho přečetl a následně se na webovou stránku vracel. Dopomoct k tomu může zvýraznění textů, zvýraznění nadpisů nebo podnadpisů. Zvýraznit by se měla hlavně klíčová slova, která i vyhledávač lépe zaregistruje.  

Popisujte obrázky 

I skrze obrázky se mohou návštěvníci dostat na vaši stránku, proto popisujte a popisujte. U obrázků musí být vyplněn název, také alternativní popis.  

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.