Pokud vlastníte webové stránky, SEO, tedy optimalizaci webové stránky, byste rozhodně neměli podceňovat. Díky SEO se vaše stránka optimalizuje pro webové prohlížeče, především díky SEO bude webová stránka žádaná, vyhledávaná a čtená. Bohužel se kolem SEO točí mnoho mýtů a nepřesností. Mnozí specialisté v oboru dělají SEO špatně, chtějí, aby byl web co nejvíce výdělečný. Zapomínají však na to, že web by měl v první řadě přinášet něco uživateli.
Málokdo dělá SEO, které má smysl. Abyste věděli, jestli SEO děláte správně, přinášíme vám několik podstatných doporučení, které vám všechno podstatné objasní. Díky doporučením se dozvíte, jestli SEO, které děláte, má vůbec smysl, jestli to, co děláte rádi, děláte dobře. Dostat webovou stránku na lepší pozice ve vyhledávači však není vůbec jednoduché.
Máte srozumitelný obsah?
Tím prvním doporučením je zejména srozumitelný obsah. Pokud nejste majitelem webu, na němž se vyskytuje srozumitelný obsah, nejste vyhledávaní a nejste čtení. Srozumitelný a jednoduchý obsah je na prvním místě žebříčku priorit.
Obsah by měl v první řadě zodpovědět uživatelský dotaz. Obsah by měl být tedy sice jednoduchý a srozumitelný, zároveň však vyčerpávající, aby čtenářům zodpověděl všechny podstatné otázky, které touží mít zodpovězeny.
Používáte zpětné odkazy?
Vlastníte více webových stránek? Propojte je! Propojte je pomocí zpětných odkazů, které jednotlivé weby vynáší „nahoru“, zvyšují jejich návštěvnost a přináší webu nálepku kvality, kterou ocení zejména vyhledávače.
Jak rychlý je váš web?
Aby návštěvnost webu neupadala, je nutné, aby weby byly rychlé, aby se rychle načítaly, a to do dvou či tří vteřin. Pokud se web načítá pomaleji, drtivá většina potencionálních čtenářů stránku opustí a najde odpověď na otázky jinde.
Zejména od letošního roku se velice dbá na rychlost webových stránek. Internetové vyhledávače upřednostňují rychlé weby, nad pomalu načítajícími weby jenom mávnou rukou.