Svou webovou stránku, služby nebo nabízené produkty můžete lidem podbízet různými způsoby. Mezi nejčastěji volené způsoby propagace patří například reklama na Facebooku, ale co je zajímavější, tak reklamní kampaně na Googlu. Možná si říkáte, že tak široké spektrum lidí nemůžete nikdy svou reklamou oslovit, ale opak je pravdou. Záleží na tom, jak danou reklamu napíšete. Zapojte proto veškeré své mozkové buňky a dejte na několik tipů, které vás dovedou k vysněnému výdělku.
Není o jen reklama
Je důležité si při psaní reklamy uvědomit, že to není jenom reklama. Není to jakási izolovaná záležitost. Proto by reklama měla vždy souznít s podobou vaší stránky. Ponechte ji ve stejném duchu a příliš od ní neodskakujte. Kromě barev a stejného stylu se ujistěte, jestli jste správně zvolili klíčová slova a vybrali stránku, která daným slovům opravdu nejvíce odpovídá.
Využívejte URL adresu
Co je důležité a klíčové, tak využití URL adresy naplno. Zbytečně s ní neplýtvejte. Pokud vám to dává smysl, nemusíte nutně odkazovat na to stejné, čemu se text věnuje.
URL využijte na maximum v případě, že dáváte lidem najevo, že nemusí ztrácet čas hledáním, protože vy jste tím, koho hledají. Snažte se jím právě dobře zvolenou URL dostat pod kůži.
Nadpis je to, co prodává
Stejně jako při psaní textů je důležité uvědomit si, že nadpis je přesně to, co prodává. Lidé jsou čtenáři titulků – tak to je a tak to se vší pravděpodobností ještě nějakou dobu bude. Proto zapojte své veškeré mozkové závity a vymyslete něco, co naprosto pohltí člověka jakožto uživatele.
Pokud chcete docílit toho nejlepšího obsahu, klidně ten svůj porovnávejte s ostatními, které se ve stejné kategorii na webu zobrazují společně s vaším. Ignorujte text, který je uveden pod nadpisem. To je až vedlejší faktor, který ovlivňuje, jestli k vám na stránku lidé zavítají a jestli si daný produkt koupí či nikoliv.