Pokud se zajímáte o svět SEO, pak vám jistě neunikly aktuální novinky, které se v tomto světě dějí. Jestli jste například SEO specialista, pak byste se těmito novinkami měli zabývat, protože mohou (ale samozřejmě taky nemusí) ovlivnit vaši práci. O nejvíce novinek se opět postaral Google, který po nedávném fiasku s pokutami přišel s dalšími poměrně užitečnými aktualizacemi a inovacemi. Pojďme se na ně podívat.
Google už klasicky – měsíc co měsíc – se podílí na nejvíce novinkách v oblasti SEO. V nedávné době se řešily emotikony ve vyhledávání, nyní se řeší zase naprosto něco jiného. Jelikož se jedná o lídra mezi vyhledávači, nemůžeme se ani divit tomu, že se snaží o tolik novinek, o kolik se snaží. Pojďme si je tedy nyní všechny vyjmenovat.
Zaznamenali jste menu u restaurací v Googlu?
Poměrně zajímavou novinkou, která může být skutečně pro uživatele užitečná, je ta, která se vztahuje na menu u restaurací. Pokud vlastníte restauraci, tak si povšimněte novinky v Google Business, kde se nově přidala ikona „přidat menu/jídelní lístek“. Jedná se o menu ve formě strukturovaných dat. Pro uživatele je tato novinka opravdu skvělá, protože nemusí zdlouhavě hledat jídelní lístek na mnohdy nepřehledném webu.
Tato strukturovaná data mohou využít nejen restaurace, ale taky i prodejny, či klasické e-shopy.
Seznámili jste se už s firemními zápisy v Google Business?
Jistě jste se seznámili už s ne příliš žhavou novinkou, která je v podobě příspevků v Google Business. Pokud máte nějaký svůj byznys, můžete po přihlášení se na svůj účet Google Business vyhledat políčko „příspěvek“. Můžete pomocí něj tedy promovat stránku, jednotlivý produkt nebo registraci či můžete toto políčko využít jako informátor pro všechny vaše zákazníky.
Je to tedy skvělá možnost propagace, proto se ji nebojte využít.