Mnoho lidí si myslí, že při trávení spousty času na počítači se věnujeme jenom sociálním sítím, ale mnohdy nejsou sociální sítě to, co nás zajímá. Mnohdy hledáme odpovědi na naše otázky, které nás zajímají a které bychom chtěli vědět. Pročítáme si proto celou řadu zajímavých článků a doufáme, že v nich najdeme odpovědi. Málokdo si však uvědomí, kdo za takovým článkem stojí a kolik takový článek dá práce. Navíc články (tedy obsah webu) je často to, co zajišťuje úspěšnost dané webové stránky.
Samozřejmě na úspěšnosti webové stránky se podílí celá řada faktorů. O úspěšnost webové stránky se stará nejen SEO konzultant, který optimalizuje web pro vyhledávače a orientuje se v klíčových slovech, která jsou právě pro web dominantní, ale taky se na úspěšnosti webu podílí samotný copywriter, s nímž SEO konzultant spolupracuje a jemuž říká náměty na stránky, které by mohli lidi zajímat.
Nakonec se tedy shodneme na tom, že nejdůležitější na webové stránce je obsah, který lidi nutí vracet se na web. Pojďme si však říct, jak by měl web vypadat, aby se lidé neustále vraceli.
• přehlednost
Pokud je web nepřehledný, lidé se nebudou vracet. Kdo by se taky vracel na místa, v nichž se nevyzná?
• mobilní verze
Od začátku nového roku se to ví – mobilní verze je jedním z faktorů, které se starají o úspěšnost webu. Webové stránky, které mají svou mobilní verzi, nikoliv jenom tu klasickou desktopovou verzi, jsou upřednostňovány před jinými stránkami.
• rychlost
Dalším faktorem, který letos zaručuje úspěšnost webových stránek, je rychlost. Rychlost znamená načtení stránky do tří vteřin. I takové weby jsou upřednostňovány před jinými webovými stránkami.
• obsah článků
Pokud máte web, na kterém najdou čtenáři spíše hromadu článků, musíte zařídit, aby články byly čtivé. Žádný člověk se nebude vracet na stránku tehdy, kdy ví, že obsah článků nestojí za nic. Lidé se vracejí za kvalitními články, nechtějí plýtvat svým časem.