Stejně jako svět módy, i svět e-commerce se neustále proměňuje, vyvíjí a mění. Pokud se v tomto odvětví pohybujete, musíte být ostražití a musíte registrovat prakticky všechno, co se v tomto světě děje. Abyste vybudovali opravdu kvalitní e-shop, je třeba být e-commerce trendům opravdu otevření. Měli byste se neustále snažit přicházet s něčím novým a snažit se odlišit se něčím od své konkurence.
Abyste nezůstali ani letos pozadu, vybrali jsme několik e-commerce trendů, které se vás týkají a které vás mohou do jisté míry třeba ovlivnit. Prozraďme si některé z nich.
Důraz se klade na kvalitu fotek
Pokud působíte nějakou dobu v e-commerce světě, víte, že aktuálně se důraz klade především na kvalitu fotek. Pokud hledáte nějaký přínos vašemu e-shopu, pak nejlépe uděláte, pokud budete investovat do kvalitních fotek. Právě kvalitní a pěkné fotky prodávají, o tom není pochyb ani sporu. Zákazníka fotky zaujmou, teprve pak řeší cenu nebo to, jakým způsobem si nechá objednávku poslat.
Instagram je místo pro inzerci
Chcete zvýšit tržby vašeho e-shopu? Měli byste se zaměřit na inzerci na Instagramu, což je sociální síť, která je aktuálně velice oblíbená a populární. Nakupování skrze sociální sítě se rozjíždí a stále se rozšiřují možnosti, které usnadňují lidem skrze sociální sítě věci nakupovat. Instagram se zkrátka těší značné popularitě, vždyť na něm dnes a denně tráví svůj čas přes jeden a půl milionů Čechů.
Mobilní e-shopy
V současné době by každý e-shop měl mít taky svou mobilní aplikaci, své mobilní provedení. Není totiž žádnou novinkou či překvapením, že zákazníci si sice najdou produkty na webu klasickém v desktopové verzi, ale svůj nákup často dokončí skrze mobilní aplikaci nebo mobilní verzi e-shopu. Podle posledních statistik přes mobil nakupuje a platí až čtyřicet procent Čechů, proto se na mobilní e-commerce zaměřte.