Toužíte po svém vlastním webu? Není to tak snadné, jak se na první pohled zdá. Dnes na internetu najdete hromadu návodů, jak na to. Je to naprosto snadné, pokud nezakládáte web klasicky přes HTML. Ovšem zakládání webu je skutečně jednoduchý start k vysněné svobodné budoucnosti, jen následující kroky nejsou tak snadné, jako bylo samotné vytvoření webu přes pronajmutí webhostingu. Po vytvoření webu musíte zvolit správná klíčová slova, která se budou výrazně podílet na návštěvnosti webu. Jenže to není zrovna jednoduché.
Po vytvoření vlastních webových stránek je nutné se zaměřit na hledanost klíčových slov. Ty se pojí s tématem celého vašeho nově udělaného webu. Abyste nemusel zdlouhavě nad klíčovými slovy přemýšlet, rozhodli jsme se vám pomoct. Přinášíme tipy, které vám usnadní výběr klíčových slov. .
1) Zodpovězte si otázku, co nabízíte
Pokud máte vlastní web zaměřující se na prodej produktů a služeb, vždy si zodpovězte otázku, co vlastně nabízíte (případně jaké téma je vašeho webu, pokud se nejedná o e-shop). To je totiž to nejdůležitější a jednotlivá témata či produkty si poskládejte dle důležitosti. Při vybírání klíčových slov do e-shopu se vyplatí zhodnotit, na čem nejvíce vyděláváte, a ty produkty upřednostnit.
2) Inspirujte se od konkurence
Při výběru klíčových slov se rozhodně dívejte i na samotnou konkurenci. Inspirujte se od ní, to je základ úspěchu. Sledujte, jaké fráze nebo výrazy používá konkurence nejčastěji. Možná konkurence už provedla analýzu trhu, což je pro vás skvělé, jelikož toho můžete využít.
3) Optimalizujte
Po výběru vhodných klíčových slov je třeba pravidelná optimalizace. Přece jen každý měsíc se hledají naprosto jiná klíčová slova, proto se hledaným výrazům podřizujte, aby byla návštěvnost webu neustále vysoká. Inspirujte se hledaností, zadávejte klíčová slova do AdWords či do KeyWordPlanneru od společnosti Google.