Sociální sítě dnes mají opravdu obrovskou moc. Pokud budete investovat do reklamy na sociálních sítí, rozhodně neuděláte krok stranou, jelikož se tímto snadno dostanete do hledáčku potencionálních zákazníků. Dnes tou nejpopulárnější sociální sítí je Facebook (této společnosti ostatně patří i další populární sociální síť Instagram). Za Facebookem se však najde sociální síť YouTube.
Hovoříme-li o YouTube, hovoříme o specifické platformě, které se však firmy začaly věnovat až v poslední době. Firmy většinou volily trochu snazší reklamu, tvorba obsahu na YouTube přece jen není nejjednodušší, je to trochu náročnější. Najdou se však také firmy, které nevědí, jak s YouTube pracovat.
Tvořit obsahové video na YouTube však může přinést řadu zákazníků, může velmi pomoct vašemu byznysu. Pokud tedy máte možnost tvořit video obsah na tuto sociální síť, začněte s tím a začněte tak i sbírat sledující.
Nejdříve si však zodpovězte několik otázek
Jelikož video obsah na YouTube bude reklama jako každá jiná, je třeba si zodpovědět několik otázek. Například je třeba si říct, jestli vůbec zapadá YouTube do vaší marketingové strategie. Pokud ano, tak jak. Taky je třeba mít na mysli, jestli vůbec dokážete přidávat tolik obsahu na svůj kanál, jestli to nebude jen jedno video a konec.
Jak využít videa na maximum
Aby byla vaše videa sledována, je třeba napsat správný titulek, který je tou nejdůležitější částí celého videa, jelikož zaujme. Důležité je také napsat ten správný popisek videa, který je další významný aspekt v rámci SEO. Neopomínejte štítky ani důležité prvky, které by video mělo mít, a sice třeba závěrečná obrazovka snímku či vhodné miniatury.
Poté se pusťte do šíření videa Sdílejte ho na Facebooku, také ho přidejte do LinkedInu nebo ho sdílejte na Twitteru. Nezapomeňte využít i jiné kanály v podobě Newsletteru nebo Slidesharu.