Na internetu dnes trávíme hodně času. Většinou tento čas trávíme online, tudíž jsme na sociálních sítích a vnímáme svět jenom přes ně. Ostatně někdy se stane, že potřebujeme na internetu něco najít – většinou odpovědi na naše otázky. Začneme si tedy pročítat hromadu článků, ale už si neuvědomujeme, že za takovým článkem někdo stojí. Většinou je to copywriter, který se stará o obsah webové stránky dle zadání SEO specialisty, který má daný web na starosti.
Ještě donedávna se dbalo na to, aby to hlavní byl nadpis, jenže už to není ani zdaleka taková pravda jako tehdy. Samozřejmě, jsme čtenáři titulků – pokud nás titulek nenadchne, článek si ani nezobrazíme. Jenže pokud už si článek zobrazíme, nechceme odcházet z daného webu zklamaní, když přečteme něco, co nám bylo více na škodu než k užitku. Tudíž se dneska nedbá jenom na nadpis, ale hlavně na obsah celého článku.
Je to bráno jako celek!
Pokud sledujete aktuální novinky ve světě SEO, pak vám jistě neuniklo, že se Google nyní rozhodl brát články jako celek. Je sice skvělé, že nadpis splňuje klíčová slova, ale pokud nepojednává o tom, co se v článku najde, je to špatný článek.
Nyní není důležité, aby klíčová slova byla součástí hlavního nadpisu, ale je důležité, aby byla součástí obsahu článku.
Co má být obsahem nadpisu?
Pro nadpis stačí jenom to, aby se z něj hned vědělo, o čem článek bude. Obsah pak bude obsahovat všechna ta klíčová slova, která jsou pro úspěšnost článku nutností. K tomu všemu musí být obsah kvalitní či aspoň musí jakkoliv přinášet nějaké informace, které jsou čtenáři k užitku, nikoliv na škodu. Čtenář musí odcházet obohacen, nikoliv naštván, že ztratil hromadu času čtením něčeho neobohacujícího.
Obsah nyní vládne – je tedy jakýmsi králem, který zajistí, aby se lidé vraceli na web. A právě návratnost čtenářů na web zaručuje úspěšnost samotné webové stránky.