Reklama na Facebooku patří k velice oblíbeným. Zejména marketingoví specialisté na ni nedají dopustit. Je však pravdou, že k facebookové reklamě se musí přistupovat jinak než jen tak, že stiskneme tlačítko “propagovat příspěvek”. O tomto jediném tlačítku to není. Cílení a tvorba reklamních kampaní je velká psychologická hra, nad kterou se musí člověk zamyslet. Jen tak dosáhne svého ovoce, po kterém tak touží.
Jelikož při sestavování Facebook reklamy a reklamních kampaní řada lidí chybuje, vyplatí se říct si, na co při tvorbě FB reklamy pamatovat.
Titulek je tou nejdůležitějších částí reklamy
Největší důraz klaďte na titulek, protože ten prodává. Titulek je tou nejdůležitější částí celé reklamy a je to to první, co člověk zaregistruje a přečte si. Titulek by neměl být příliš dlouhý, na druhou stranu ani příliš krátký a měl by vždy vysvětlit, co reklama nabízí.
Na titulek navazuje i popis pod titulkem, který může poskytnout vícero detailů a rozvést tak původní titulek, který byl sice kratší a výstižný, ovšem nepřinesl veškeré informace, protože se do něj zkrátka nevešly.
Na co dalšího pamatovat při tvorbě FB reklamy
Ty nejdůležitější části FB reklamy jsme si řekli. Ovšem při tvorbě reklamních kampaní je třeba pamatovat ještě na řadu dalších věcí. A to konkrétně na obrázek, který je sice volitelný, ale s jehož pomocí zaujmete pozornost člověka a budoucího zákazníka. Je však pravdou, že ne vždy je obrázek žádoucí nebo hodící. Otestujte to.
Při tvorbě FB reklamních kampaní také pamatujte na to, že je třeba vybrat text tlačítka, který vystihuje očekávanou akci pro kliknutí na reklamu. Co se týče sledovacích UTM parametrů, ty jsou zase důležité pro správné měření výsledků v Google Analytics. Je důležité je vyplnit, aby došlo k odlišení placených kliknutích od neplacených.