Tvořit webové stránky, to je obrovský byznys, který se v dnešní době cení. Mnozí lidé sice umí vytvořit webové stránky, ale bohužel je jim cizí SEO. Jen málokdo porozumí SEO, pomoct však mohou vychytávky, které jsou ve světě SEO hojně využívané a které pomáhají svět SEO zdolat a podmanit si ho. Představíme vám nyní konkrétně pět vychytávek, které se řadí k těm nejpoužívanějším.
Samozřejmě takových SEO vychytávek je mnohem více. Využívají se mnohé z nich, díky nim je svět SEO lépe pochopitelný. I vy si tento svět podmaňte s pěti vychytávkami, které se zaslouží o fantastickou návštěvnost vašeho webu.
1) Analýza odkazového profilu
K nejpoužívanějším SEO nástrojům patří analýza odkazového profilu. K tomu se používá například Majestic nebo také OpenSiteExplorer. Oba programy však fungují velice podobně, proto je jen na vás, s jakým nástrojem se rozhodnete pracovat nejdříve. Tyto nástroje poskytují přehled o odkazujících doménách a webových stránkách. Díky nim se zjistí, jaký text či přesněji na jaká slovní spojení se nejčastěji odkazuje.
2) Analýza klíčových slov
Klíčová slova jsou podstatná a nepostradatelná. Jen díky nim může být návštěvnost webu opravdu vysoká. Otázkou je, kde získat data potřebné k této analýze. Nejčastěji se využívá snadný a přehledný AdWords, v němž se snadno zorientujete a který vám poskytne všechny potřebné údaje, které pomohou k lepšímu uchycení webu ve vyhledávačích.
3) Rychlost webu
Každý SEO konzultant ví, že webová stránka by měla být především rychlá. Když se stránka nenačte do tří vteřin, potencionální čtenář najednou ztrácí o stránku zájem a webová stránka nemá tak vysokou návštěvnost.
4) SERP
Stránky, které se využívají jako vstupní pro návštěvnost z výsledků vyhledávání, je třeba vyladit takzvaný snippet, tedy výpis.
5) Technická analýza webové stránky
K lepší návštěvnosti webu vás přivede i technická analýza webu, která spočívá například v rozšíření prohlížeče Web Developer. Jedná se o poměrně inovativním nástroj, který dnes využívá mnoho specialistů v oboru.