Staráte se o SEO firmy, proto jste založili firemní blog? Ten však neláká zrovna mnoho čtenářů, není zrovna čtený? Takový blog může být při získávání zákazníků opravdu důležitý, může sehrát opravdu velkou roli. Jenže je třeba vědět, jak skrze něj potencionální zákazníky přilákat. Naštěstí pro vás máme několik SEO tipů, které vám pomohou.
Existuje celá řada věcí, které mají vliv na SEO. Jedním z nich je právě blog, což je jinými slovy obsahová SEO strategie, která může přinést návštěvníky přes Google nebo přes Seznam či přes jiné internetové vyhledávače. Využijte taky blog ku svému prospěchu, poradíme vám, jak na to.
Nejdříve si analyzujte konkurenci
Do blogu byste měli přinášet jen přesně mířený obsah. A abyste mohli do blogu takový obsah přinášet, neobejdete se bez analýzy klíčových slov. Proto než začnete pracovat na blogových textech, proveďte analýzu klíčových slov a přitom zároveň proveďte i konkurenční analýzu, která vám může přinést také hromadu zajímavých zjištění.
Nezapomínejte na hlasové vyhledávání
Člověk, který píše texty do blogu, by měl neustále myslet na hlasové vyhledávání. Podle všeho bude v roce 2020 položeno více jak padesát procent všech dotazů skrze hlasové asistenty. Tuto domněnku potvrzuje jen fakt, že hlasové vyhledávání se opravdu stává velice oblíbené a hojně využívané.
Při hlasovém vyhledávání lidé pokládají velice jednoduché dotazy, které začínají většinou “co”, “jak” nebo “kam” či “kdo”. Proto se na to zaměřte a snažte se stručné odpovědi vměstnat na vaši webovou stránku, respektive na blog.
U firemních blogů je třeba zdůrazňovat lokalitu, v níž se působí
U firemních blogů by se nemělo zapomínat na neustálé zdůrazňování lokality, ve které se působí. Pokud podnikáte ve službách, nebojte se konkrétní cílení zapracovat do vaší SEO strategie, do vašeho blogu.