Podnikání na internetu je dnes velký hit, který baví mnoho z nás. Pokud patříte k lidem, kteří světu internetu rozumí, není důvod, proč byste v této oblasti neměli podnikat i vy. Stačí, když si vytvoříte svůj vlastní web, který později bude sloužit jako reklama firmám, které za takovou reklamu budou ochotny zaplatit. Samozřejmě nemusíte zakládat jen weby, ale můžete se zajímat čistě o SEO, tedy o optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Musíte však vědět, jak či kde publikovat SEO článek tak, aby měl očekávaný úspěch, za který dostanete zaplaceno.
Abyste publikovali SEO článek tak, aby přinesl úspěch, přinášíme vám krátký návod na to, jak toho docílit.
Nejdříve najděte vhodný web
Svůj SEO článek se vyplatí publikovat na weby, které se zajímají o tu samou tématiku daného článku. Je zbytečné publikovat článek na webovou stránku o zahradnictví, když článek pojednává o podnikání. Nejdříve si webovou stránku vytipujte, poté zjistěte, jaký web je pro vás největší autoritou.
Až zjistíte, jaké magazíny mají největší četnost témata, o jakém pojednává váš článek, tak teprve na tom webu svůj článek publikujte.
Je třeba článek provázat
Aby byl článek úspěšný po SEO stránce, provažte ho s existujícím obsahem dalších článků. Jinými slovy do jiných článků zakomponujte odkazy na váš článek, který se tak stane čtenějším. Odkazy v článku fungují velice efektivně a dokážou zvýšit četnost článků o daných tématech.
Jak by měl vypadat úspěšný SEO článek?
Samozřejmě úspěch tkví v tom, jak SEO článek vypadá. Takový kvalitní SEO článek by měl být především přirozený, ale také přínosný. Lidé nečtou to, co jim nepřinese nové zjištění či radu. Také by měl být dostatečně srozumitelný, je třeba mu rozumět, neměl by vyvolávat otázky. A samozřejmě největší pozornost se musí věnovat optimalizaci, tedy nadpisům H1, title stránek nebo URL.