Současná doba je dobou sociálních sítí. Na sociálních sítích jsme doslova závislí, nové příspěvky kontrolujeme takřka co hodinu. Díky sociálním sítím jsme v kontaktu s těmi, kteří jsou hned vedle nás, ale naopak se vzdalujeme těm, kteří jsou od nás daleko. Sdílíme to, jak trávíme své dny, sdílíme naše názory, ale taky je tu prostor pro reklamu. Co se týče reklamy na sociálních sítích, jedná se o jednu z nejlevnějších reklam vůbec, která je zároveň i tou nejefektivnější a nejúspěšnější. To, kolik lidí oslovíte, navíc můžete ovlivnit – stačí jenom vědět, kdy se příspěvky vyplatí sdílet.
Jelikož na sociálních sítích trávíme skutečně hodně času, není se čemu divit, že vznikají mnohé průzkumy, které se zajímají o to, v jaké dny a časy jsme na sociálních sítích více a kdy méně. Díky těmto průzkumům tak lehce můžeme určit, kolik lidí zasáhneme v době, kdy chceme příspěvky či reklamu vypustit do světa.
Abyste tedy dosáhli co největšího oslovení uživatelů, dejte na naše rady.
Podívejme se na Instagram:
Sice tou nejznámější sociální sítí je Facebook, ale dohání ho Instagram, který se zaměřuje převážně na fotky. Lidé milují sdílet své dny pomocí fotografií. Na Instagramu je reklama o něco efektnější než na Facebooku, proto si pojďme říct, kdy se vyplatí fotky s reklamou či jiným sdělením publikovat, abychom zasáhli skutečně velký okruh obyvatel.
Kdy se vyplatí sdílet příspěvky na Instagramu?
Jelikož lidé si zvykli na to, že než vylezou ráno z postele, tak prošmejdí a zkontrolují svůj intagramový profil, vyplatí se publikovat příspěvek v rozmezí od sedmi do devíti hodin ráno. Poté se vyplatí publikovat příspěvky v době polední pauzy či v době oběda, kdy opět lidé kontrolují, co dělají jejich sledující. Řekněme, že se vyplatí publikovat příspěvky v časech od jedenácti hodin ráno do jedné hodiny odpolední. Pokud nestíháte v této době příspěvky publikovat, vyplatí se vám publikovat příspěvky ještě od sedmnácté do devatenácté hodiny, kdy lidé míří z práce domů nebo kdy už domů z práce dorazili.