Žijeme v době sociálních sítí. Dnes skutečně funguje mnoho sociálních sítí, na kterých dnes a denně trávíme hodiny – bohužel. Sociální sítě jsou však díky tak velkému množství uživatelů, kteří na nich tráví skutečně dlouhé hodiny, skvělé místo, kam byste měli pověsit svou reklamu. Jestliže svou reklamu chcete sdílet s mladší či střední generací, sociální sítě jsou to nejlepší místo. Otázkou však je, v jaký den a v jakou hodinu byste měli obsah sdílet.
I když lidé tráví dohromady denně na sociálních sítích i tři hodiny, netráví je tam v kuse, což je třeba mít na mysli. V současné době lidi preferují zejména Instagram nebo Facebook, což je asi nejrozšířenější sociální síť vůbec, ale nezaostává ani sociální síť Pinterest nebo například LinkedIn. A právě na LinkedIn se pojďme podívat.
Kdy lidé kontrolují LinkedInd?
- během pracovních dnů
Jelikož je LinkedIn sociální síť, kde se prezentujeme se svými vlastními životopisy, je pochopitelné a logické, že lidé budou nejvíce příspěvky kontrolovat během dne. Většinou je kontrolují přímo v pracovní době, a to na svých pracovních počítačích. Vyplatí se tedy publikovat či sdílet příspěvky nebo reklamu v běžných pracovních dobách, tedy zhruba od osmi hodin do šestnácté/sedmnácté hodiny odpolední.
Ve které dny se vyplatí sdílet obsah?
- úterý
- středa
- čtvrtek
Existuje mnoho průzkumů, které se zabývají právě touto tématikou. Ze všech průzkumů vyšly tři dny jako nejlepší pro sdílení obsahu. Jsou jimi úterý, středa a čtvrtek, tedy dalo by se říct – střed celého pracovního týdne.
Nabídky práce lidé kontrolují převážně ráno ve všední dny, a to zhruba od půl osmé do půl deváté ráno. Během polední pauzy je aktivita taky velká, stejně jako pak mezi sedmnáctou až osmnáctou hodinou, kdy se kontrolují zejména nové příspěvky, nabídky či konkrétní profily.