Žijeme v době, kdy máme všechno zjednodušeno. Zvykli jsme si na to, že svět ubíhá opravdu rychle, že neustále vznikají nové technologie, které nám mají život opět trochu odlehčit, urychlit, které nám mají trochu ušetřit času. Neustále si však stěžujeme, že máme času málo. Je to však záležitost toho, jak tento čas trávíme. Jestliže trávíme čas neustále na sociálních sítích, nemáme se divit tomu, že času nemáme vážně nazbyt. A skutečně – na sociálních sítích trávíme tak mnoho času, že je to až překvapující. Díky tomu, že zde trávíme hodiny a hodiny dne, podnikatelé mohou sdílet své reklamy právě na sociální sítě s vědomím, že osloví tolik lidí, kolik oslovit potřebují.
Samozřejmě je nutné mít na paměti, že jestliže chcete sdílet nějaké příspěvky či reklamu na sociálních sítích, je třeba vědět, kdy máte obsah sdílet nebo kdy ho máte vyslat do světa. Přece jenom lidé sedí u počítačů a koukají do telefonů hodně, ale ne během celého dne. Pojďme se nyní zaměřit na Twitter.
Kdy je nejlepší čas pro sdílení příspěvků?
Twitter je poměrně populární sociální síť, ovšem není tak populární jako Facebook. Ať už se z jakéhokoliv důvodu rozhodnete sdílet svůj reklamní obsah práv na Twitteru, měli byste vědět, kdy je pro to nejlepší čas.
Z průzkumů vyplývá, že sdílet své příspěvky na Twitteru byste měli mezi dvanáctou a patnáctou hodinou odpolední, kdy většina lidí obědvá či má polední pauzu, a dále pak mezi sedmnáctou a osmnáctou hodinou. V této době jsou většinou všichni už v pohodlí domova, večeří, popíjejí kávu a kontrolují si nové poznatky a příspěvky na sociálních sítích.
V jaké dny se vyplatí obsah sdílet?
Taky vám můžeme prozradit, v jaké dny se vyplatí obsah sdílet. Jestliže publikujete své příspěvky ve formátu B1B, nejlepší dny jsou všední dny, tedy od pondělí do pátku. Pokud fungujete v prostředí B2C, volte raději středu a následovně víkend.