Žijeme v době sociálních sítí. Na sociálních sítích trávíme několik hodin denně, je nutno zmínit, že nám berou čas, kterého i tak máme nedostatek. Samozřejmě sociální sítě mají i několik výhod – například nás sbližují s těmi, kteří jsou od nás daleko. Kromě toho je to taky skvělé místo, kde můžete dát svou reklamu. Díky tomu, že na sociálních sítích trávíme skutečně mnoho času, sdílené příspěvky, reklamy či naše osobní názory osloví obrovské množství lidí. Samozřejmě lidé nejsou na sociálních sítích pořád – proto je třeba vědět, v jaký čas se sdílet příspěvky vyplatí.
Tou nejrozšířenější sociální sítí je jednoznačně Facebook. Jedná se o sociální síť, která původně vznikla s cílem spojit studenty různých amerických univerzit, ale stal se z toho obrovský fenomén, bez kterého si už nedovedeme představit náš život.
Jestliže se rozhodnete sdílet příspěvky na Facebooku, můžete si být jisti, že osloví skutečné kvantum lidí. Ovšem i zde platí, že na této sociální síti nejsou lidé stále. Kdy se tedy vyplatí sdílet příspěvky či propagovat své služby na Facebooku?
Kdy je dobré sdílet příspěvky?
Jelikož lidé dopoledne tráví čas v práci či ve škole, vámi sdílené příspěvky neosloví takové množství lidí, jako když budete příspěvky sdílet mezi jednou a třetí hodinou odpolední. V této době lidé obvykle jezdí z práce nebo ze školy, nudí se, tudíž brouzdají po sociálních sítích a hledají novinky, které by je zajímaly.
Nejlepším dnem na sdílení obsahů je rozhodně středa. Podle průzkumů se lidé v tento den nudí – je to přece jenom polovina týdne, lidé jsou otrávení, nechce se jim nic dělat, a to ani v práci.
Kdy nesdílet příspěvky?
Abyste se vyhnuli situaci, že váš příspěvek uvidí minimum lidí, neměli byste nic sdílet v době mezi osmou hodinou večerní a osmou hodinou ranní. Noční příspěvky se lehce ztratí pod tíhou těch brzkých ranních příspěvků a nikdo váš příspěvek neuvidí.