Propagovat své služby na internetu není věc těžká. Nabízí se nám rovnou několik možností, jak to můžeme dělat. Zatímco někdo chce využívat pouze reklamu na sociálních sítích, jiný raději dává přednost PPC kampani, kdy se platí až ve chvíli, kdy se na reklamu klikne. A to je ostatně jeden z důvodů, proč se k této formě propagace uchyluje velké množství lidí. Pojďme si prozradit několik tipů, jak z ní vytěžit co nejvíce.
Vyberte si adekvátní místa inzerce
PPC reklamy jsou poměrně oblíbené, a to nejen díky zmiňované výhodě, která už byla vyřčena. Pozitivní je také to, že kampaň zastavíte prakticky kdykoliv, stejně tak ji můžete kdykoli spustit nebo dočasně pozastavit.
Aby však byla úspěšná, musíte si najít adekvátní místo, kde inzerovat. Možností je víc ne dost, nejčastěji se však volí Google nebo Seznam. Jelikož je reklama v systému GoogleAds poměrně drahou záležitostí, většina lidí volí Sklik od Seznamu, případně také zmiňované reklamy na sociálních sítích, kde lze také vytvořit tento typ propagace.
Velkou roli hraje grafika
Pokud se rozhodnete pro grafickou stránku reklamy čili pouze textová reklama nebude pro vás tím pravým ořechovým, protože třeba prodáváte nějaký produkt, velkou roli bude hrát grafika. Musíte zaujmout na první dobrou, proto volte takovou grafiku, která vyobrazuje daný produkt, cenu i informace.
V současné době existuje celá spousta online nástrojů, které lze využívat a ve kterých si pár kliknutími vytvoříte opravdu krásný banner, jenž zaujme na první dobrou. Příkladem je třeba velice oblíbená Canva.
Určete vhodná klíčová slova
Při textové reklamě je zásadní vybrat ta správná klíčová slova. Těmi se rozumí nejčastěji vyhledávané dotazy. Pokud se nestrefíte do dotazů, pravděpodobně nebudete tak dobře dohledatelní.
Texty musíte zkrátka přizpůsobit často vyhledávaným dotazům, ony se bohužel nepřizpůsobí vám.