Bez reklamy by to dneska opravdu nešlo. To ví každý, kdo má vlastní firmu nebo se o nějakou firmu stará. Trh je plný konkurenčních firem nabízejících něco podobného či stejného, co vy. Je tak třeba neustále být v pozoru a do reklamy investovat nemalé peníze, aby potencionální zákazníci registrovali opravdu vás a ne nikoho jiného. Nejčastěji se investuje do internetové reklamy, respektive do reklamy na sociálních sítí, které slibují opravdu skvělé výsledky. Pravdou však je, že dnes je pro inzerenty velice těžké dostat se přímo do hledáčku potencionálních zákazníků.
Důvodem je hlavně to, že mnohé sociální sítě dnes nabízí reklamu na principu aukce, kdy proti vám tedy stojí daleko více konkurentů než kdysi. Je tedy opravdu velmi náročné a také daleko dražší dostat se do hledáčku možných zákazníků. Pokud tedy chcete uspět s reklamou na sociálních sítí, pokud ji chcete využít na maximum, je třeba se na reklamu dívat trochu jinak než vaše konkurence. To může být vaším plusovým bodem.
Dobře promyslete, co zákazník chce
Cílení reklamy na sociálních sítích je jedno velké téma, které bychom tu mohli rozebírat dlouho. Souvisí s ním však uvědomění si, co vlastně zákazník chce. Na základě cílení víte, jaké má uživatel zájmy a na co tedy případně cílit.
Nebuďte nápadní se svou reklamou
Pokud reklama bije do očí, často se přehlídne nebo rychle přeskočí, jelikož je to rušivý element. U reklamy na sociálních sítích je třeba být doslova nenápadný, je třeba splynout s okolím. Poznejte všechny trendy, zaměřte se na jedinečnou reklamu. Zatímco na Facebooku se zaměřte spíše na obsah, v případě reklamy na Instagramu to zkuste spíše s vizuální stránkou, která je v tomto případě důležitější.
Obecně však platí, že reklama na Facebooku rozhodně nikdy nesmí být stejná jako reklama na Instagramu.