Přemýšlíte nad tím, že budete investovat do reklamy? Nabízí se investice do facebookové reklamy, která je zejména mezi SEO specialisty velice oblíbená. Sociální síť Facebook jako taková je dnes nejvlivnější, nejmocnější a pravděpodobně také nejznámější sociální sítí, která na světě existuje. Její zisky však putují především z reklamy, a tak se společnost snaží o to, aby reklama byla dostatečně efektivní. Investovat do FB reklamy je proto dobrý nápad.
Mnozí lidé, zejména ti, co s reklamou na FB začínají, si však nejsou vědomí toho, co všechno FB reklama umí. Pokud je facebooková reklama opravdu dobře zacílená, dokáže toho nakonec opravdu mnoho.
Už při zakládání kampaně se vás sociální síť zeptá, čeho byste chtěli danou reklamou dosáhnout. Na základě cílení a správného výběru kampaně vám bude doručené ovoce v podobě nových fanoušků a nových zákazníků. FB reklama totiž umí hned několik věcí.
Umí zvýšit návštěvnost webu i stránky
Potřebujete se dostat do podvědomí lidem? Potřebujete zvýšit návštěvnost vaší stránky nebo samotného webu? V takovém případě byste měli do FB reklamy investovat, protože právě to FB reklama umí a dovede. Založit kampaň kvůli zvýšení návštěvnosti, to je něco, do čeho se investuje hlavně z počátku.
Umí zvýšit projevený zájem
Čili na základě FB kampaně se vám zvednou “lajky” na vaší stránce, respektive vzroste zájem o vaše příspěvky jako takový. Platit z kampaň, u které budete cílit na zvýšení zájmu o stránku a o jednotlivé příspěvky, je daleko lepší, než platit uměle za jednorázové nabytí “To se mi líbí”.
Umí prodávat přímo z katalogu
Pokud jste majitelem e-shopu, oceníte možnost “prodej z katalogu”. Lidé tak budou snáze přistupovat na jednotlivé produkty z vašeho e-shopu, jen na ně kliknou na stránkách.